• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

جهادگران بسیجی، نقطه امیدی برای مناطق محروم هستند

  • کد خبر : 15205
  • 24 مرداد 1398 - 12:25
جهادگران بسیجی، نقطه امیدی برای مناطق محروم هستند

امام جمعه شهرستان رزن، گفت: گروه های جهادی با حضور پررنگ و دلسوزانه خود در محروم ترین نقاط کشور باعث خوشحالی مردم و امیدواری آن ها به نظام و اهداف و آرمان های انقلاب شدند.   حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه متاسفانه با گذشت […]

امام جمعه شهرستان رزن، گفت: گروه های جهادی با حضور پررنگ و دلسوزانه خود در محروم ترین نقاط کشور باعث خوشحالی مردم و امیدواری آن ها به نظام و اهداف و آرمان های انقلاب شدند.

 

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه متاسفانه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب متاسفانه هنوز در برخی مناطق امکانات مناسبی برای زندگی وجود ندارد گفت: در سطح روستاها و مناطق محروم مشکلاتی از قبیل خرابی خانه ها و محیط زندگی در مناطق محروم است.

وی با اشاره بر اینکه امروزه نیروهای جهادی بسیجی به خوبی وارد عمل شدند تا به مناطق محروم کمک کنند افزود: نیروهای جهادی در تلاش هستند در کنار دولت باشند با توجه به این که دولت معمولا کارهای زیربنایی و زیرساختی را انجام میدهد در برخی مناطق نیروهای جهادی وارد شدند تا مشکلات را به صورت ریزتر برطرف سازند.

امام جمعه شهرستان رزن با تاکید بر اینکه بارها شاهد بودیم چقدر اقدام نیروهای جهادی و بسیجی موثر بوده است تصریح کرد: این نیروها همیشه در بحث ساخت و ترمیم مدارس، مساجد، خانه های شخصی موفق بودند و در روستاها شاهد علاقه مردم به انقلاب، بسیج و گروه های جهادی هستیم.

وی، با بیان اینکه وقتی مردم مناطق محروم شاهد امکانات و آسایش نباشند ممکن است بعداز چهل سال احساس دلسردی نسبت به انقلاب پیدا کنند گفت: گروه های جهادی با حضور پررنگ و دلسوزانه خود در محروم ترین نقاط کشور از جمله سیستان بلوچستان، چهارمحال بختیاری، لرستان خوزستان و سایر نقاط باعث خوشحالی مردم و امیدواری آن ها به نظام و اهداف و آرمان ها شدند.

حجت الاسلام مولازاده، با اشاره بر اینکه ارزیابی هایی در مناطق از عملکرد نیروهای جهادی داشته اند افزود: از همه گروه های جهادی و زحمت کشانی که در این حوزه مشغول هستند تشکر میکنیم چراکه کار عظیمی در کمک به هموطن خود انجام می دهند.

وی، با تاکید بر اینکه امیدواری مردم به نظام و انقلاب مهم است یادآور شد: درحالی که مشکلاتی را در کشور شاهد هستیم اما این مشکلات درحال حل شدن است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نظر میرسد تا چند سال آینده روستایی نباشد که مشکلات بزرگی از قبیل نبود آب،گازو برق داشته باشد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=15205
  • دیدگاه‌ها برای جهادگران بسیجی، نقطه امیدی برای مناطق محروم هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.