• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
کارشناس هواشناسی استان همدان:

گرمای هوا در همدان ماندگار است

  • کد خبر : 195956
  • 12 شهریور 1402 - 12:33
گرمای هوا در همدان ماندگار است
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا امروز و فردا یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت گفت: تا پایان هفته شاهد هوای نسبتاً گرم روزانه در همدان خواهیم بود.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه آسمان استان همدان تا چند روز آینده آسمان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود گفت: پیش‌بینی می‌شود در ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا شاهد افزایش ابر و وزش موقت باد باشیم.

وی با اشاره تغییرات دمایی در استان افزود: دمای هوا امروز و فردا یک تا دو درجه سلسیوس افزایش خواهد داشت.

باقری شکیب ادامه داد: هوای نسبتاً گرم روزانه تا اواخر هفته در استان ماندگار است. کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات دمایی استان در ۲۴ ساعته گذشته یادآور شد: روز گذشته گرم‌ترین دما از ایستگاه‌های هواشناسی نهاوند، اسدآباد و فامنین با ۳۶ درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز خنک‌ترین شهرستان استان بهار با ۱۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.

باقری شکیب تصریح کرد: دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۵ و ۱۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و امروز دمای هوای همدان درگرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه سلسیوس می‌رسد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به آخرین مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: آسمان منطقه کوهستانی الوند تا آخر هفته صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و فقط در ساعاتی از بعدازظهر افزایش ابر را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195956
  • دیدگاه‌ها برای گرمای هوا در همدان ماندگار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.