• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

کیفیت بخشی به نظام آموزشی با مربیانی که زیر خط فقر هستند!

  • کد خبر : 95944
  • 19 آذر 1399 - 9:21
کیفیت بخشی به نظام آموزشی با مربیانی که زیر خط فقر هستند!

معلمانی هستند که با این اوضاع اقتصادی و تورم بعد از چهارماه از عدم پرداخت حقوق حالا ماهی ۳۵۰ هزار تومان با آنها قرار داد بسته شده، و حالا نیمی از این هزینه برای استفاده از اینترنت کلاس های مجازی استفاده می شود. به گزارش عصر همدان، حالا که کرونا باعث رکود اقتصادی شده گویا […]

معلمانی هستند که با این اوضاع اقتصادی و تورم بعد از چهارماه از عدم پرداخت حقوق حالا ماهی ۳۵۰ هزار تومان با آنها قرار داد بسته شده، و حالا نیمی از این هزینه برای استفاده از اینترنت کلاس های مجازی استفاده می شود.

به گزارش عصر همدان، حالا که کرونا باعث رکود اقتصادی شده گویا دست از سر مشاغل دولتی که قراردادهای ثابت هم ندارند برنداشته و آن ها را نیز دچار مشکلاتی کرده است.

معلمان پیش دبستانی مدارس دولتی همدان که از ۱۵ شهریورماه در کلاسها حضور یافته اند حالا بعد از کلی اعتراضات بعد از چهارماه با آنها قرارداد بستند.

اما قراردادی که دردی از دردها را درمان نکرد، حقوق یک معلم با ماهی ۳۵۰ هزار تومان در شرایط اقتصادی که تورم روز به روز بیشتر می شود با انصاف کیلومترها فاصله دارد .
درست است برخی معلمان و مربیان در آموزش و پرورش قراردادی و رسمی نیستند اما برای کیفیت نظام آموزشی باید شرایط کیفی زندگی معلمان را در نظر گرفت و حداقل حقوق را برای یکسال آنها بست نه اینکه با یک دهم از حقوق قانونی آنها با افراد قرارداد بسته شود.

معصومه خدابنده لو، معاون آموزش ابتدایی استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ساماندهی معلمان پیش دبستانی از مهرماه آغاز شده بود اما به علت تعلل در نیروهای شهرستان همدان کارها انجام نشده بود و کارفرما مشخص نبود .

وی افزود: حالا بعد از گذشت ۴ ماه کارفرما مشخص و با معلمان قرار داد بسته می شود.

یکی از مربیان همدانی به خبرنگار ما گفت: ارشد رشته علوم تربیتی را دارم و سالهاست در پیش دبستانی مدارس تدریس می کنم و عشق و علاقه زیادی به دانش آموازن پیش دبستانی دارم و از کارم لذت می برم.

وی افزود: شاید کار معلمان پیش دبستانی ساده به نظر برسد اما به عقیده بنده از همه مقاطع زمان بر تر و خلاقانه تر است چرا که مربیان مدام در حال تهیه پک ها برای مناسبت های مختلف و کارهای عملی هستند .

این مربی همدانی گفت: امسال که از نیمه شهریورماه در مدارس حضور یافتیم و بعد ازمدتی کلاسها مجازی شد، معمولا سه روز در هفته کلاس های آنلاین داریم و اینترنت زیادی استفاده می شود چرا که کار دانش آموزان عملی است و برای دیدن آنها باید حجم زیادی نت استفاده کرد.

وی افزود: امیدوارم طرح های اینترنتی مناسبی بتوانند در اختیار مربیان قرار دهند تا آموزش ها با کیفیت و اثر بخشی بهتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95944
  • دیدگاه‌ها برای کیفیت بخشی به نظام آموزشی با مربیانی که زیر خط فقر هستند! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.