• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

کلید موفقیت در انتخابات ائتلاف است/مجلس اگر مجلس فعال و در رأس امور بود اکنون این مشکلات نبود

  • کد خبر : 34919
  • 10 آذر 1398 - 18:18
کلید موفقیت در انتخابات ائتلاف است/مجلس اگر مجلس فعال و در رأس امور بود اکنون این مشکلات نبود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کلید موفقیت ما این است که در مسئله انتخابات برای رضای خدا با یکدیگر ائتلاف کنیم گفت: اگر مجلس ما یک مجلس فعال و در رأس امور بود و در آن فعالیت‌های انقلابی با شجاعت انجام می‌شد اکنون این مشکلات نبود. به گزارش پایگاه خبری […]

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کلید موفقیت ما این است که در مسئله انتخابات برای رضای خدا با یکدیگر ائتلاف کنیم گفت: اگر مجلس ما یک مجلس فعال و در رأس امور بود و در آن فعالیت‌های انقلابی با شجاعت انجام می‌شد اکنون این مشکلات نبود.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌ اصفهانی عصر یکشنبه در مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلابی در همدان با بیان اینکه ورود در مسائل سیاسی وظیفه ماست اظهار کرد: برخی معتقدند افرادی که سن بالایی دارند چه کار به سیاست دارند در حالی که تا زنده‌ هستیم نسبت به مسائل سیاسی وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه عمار یاسر در جنگ صفین بیش از ۹۰ سال از عمرش گذشته بود گفت: حبیب ابن مظاهر نیز پیر بود اما وظیفه سیاسی الهی پی اقتضا مرد شبانه و مخفیانه فرار کرده و خود را به جبهه امام حسین (ع) برساند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر حضرت علی (ع) در مسائل سیاسی اسلام دخالت نمی‌کرد هیچگاه فرقش شکافته نمی‌شد و اگر حضرت زهرا (س) برای ولایت سینه سپر نمی‌کرد به شهادت نمی‌رسید.

مسائل سیاسی بر ما از اوجب واجبات است

وی با تأکید بر اینکه مسائل سیاسی بر ما از اوجب واجبات است افزود: امام (ره) فرمود حفظ انقلاب نیز از اوجب واجبات است.

موسوی اصفهانی تصریح کرد: ادامه انقلابی که با این همه خون شهدا تأسیس و ۴۰ سال تداوم یافته و با تقدیم حدود ۲۵۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را تثبیت کرد، وقتی برای ما وظیفه شرعی است که برای خدا انتخاب کرده، کاندیدا شویم و رأی دهیم.

وی با تأکید بر اینکه برای حفظ جمهوری اسلامی باید از نیروهای اسلامی، قرآن و اهل بیت (ع) پشتیبانی کنیم ادامه داد: مسئله اخلاص اگر در کار نباشد بسیار ضرر کرده‌ایم؛ عده‌ای بروند ریاست کنند و روی مسئله ریاست مانور دهند و افراد دیگری بار سنگین مسئولیت را به عهده بگیرند؟

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که این مجلس و مجالس دیگر ایجاد کردند بر نیروهای انقلابی مخلص، خواهران و برادران، عموم خانواده شهدا و جانبازان، یاوران انقلاب و عموم افرادی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می‌خواهند یاری کنند یاری کنند واجب و لازم است که متحد شوند.

وی با تأکید بر اینکه کلید موفقیت ما این است که در مسئله انتخابات برای رضای خدا با یکدیگر ائتلاف کنیم یادآور شد: اگر مجلس ما یک مجلس فعال و در رأس امور بود و در آن فعالیت‌های انقلابی با شجاعت انجام می‌شد اکنون این مشکلات نبود.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه مجلس شجاع عدم کفایت بنی صدر را تصویب کرد گفت: در شرایط بسیار سختی که منافقان در حال یارگیری برای براندازی نظام بودند و بخشی از کشور نیز زیر چکمه‌های دشمن بود مجلس آن زمان این تصمیم را گرفت.

مجلسی در رأس امور است که نسبت به مسائل انقلاب دو دوزه بازی نکند

وی با تأکید بر اینکه مجلس در رأس امور است اظهار کرد: مجلسی در رأس امور است که نسبت به مسائل انقلاب دو دوزه بازی نکند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید مجلسی را انتخاب کنیم که وقتی می‌خواهند وزیری را استیضاح کنند با چهارتا تلفن شبانه امضای خود را پس نگیرند.

وی با تأکید بر اینکه باید مواظب باشیم افرادی را انتخاب کنیم که شفاف، صادق و شجاع باشند بیان کرد: قبل از امضای آن لایحه استعماری که رهبری فرمود مجلسی‌های ما این لایحه را امضا نمی‌کنند شاهد بودیم محلسی‌ها خلاف گفته رهبری قدم برداشتند و حتی پس از پس از رد شورای نگهبان برای بار دوم نیز به آن رأی دادند تا اینکه لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه متأسفانه اکثر مجلسی‌های این دوره این چنین از کار درآمدند، خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: لااقل شجاع باشید و بگویید به این لایحه رأی مثبت می‌دهیم و پای آن بایستید.

وی با تأکید بر اینکه مشکل منافقان دو چهره هستند افزود: آنها نزد انقلابی‌ها می‌گویند انقلابی هستیم و کنار ضد انقلابی‌ها، ضد انقلاب می‌گویند، می‌گویند ولایت اما خلاف گفته ولی فقیه عمل می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع گرانی بنزین خاطرنشان کرد: چرا باید رهبر معظم انقلاب در اینگونه مسائل نیز ورود کنند مقام رهبری بالاتر از این است که برای این موارد هزینه شود اما برای امنیت و حفظ نظام و انقلاب آبرو گذاشتند در حالی که این امر وظیفه مجلس است.

انقلابیون و متدینان همیشه برای کاندیدا شدن احساس وظیفه نکنند گاهی باید ایثار کرد

وی با بیان اینکه انقلابیون و متدینان همیشه برای کاندیدا شدن احساس وظیفه نکنند یادآور شد: برخی مواقع مصلحت این است به نفع کاندیدای دیگر کنار برویم تا صحنه به دست سایرین نیافتد؛ گاهی حفظ اسلام نیاز به ایثار دارد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه چیزی که در انتخابات روشن است این است که افرادی با زور پوستر، پول کباب و جوجه کباب، خریدن رأی، دیدن این و آن و وعده‌های می‌آیند و می‌گویند تکلیف ماست اظهار کرد: بدانید و آگاه باشید تکلیف بر چنین افرادی نیست که می‌خواهند به هر قیمتی پست بگیرند.

وی در ادامه خواستار عدم تخریب کاندیداها در زمان تبلیغات شد و گفت: به ویژه این امر در فضای مجازی باید دقت شود و کاندیداها از تخریب و تهمت زدن به یکدیگر پرهیز کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رعایت چهارچوب دین و مکتب از دیگر معیارهای انتخاب اصلح است که خط قرمز کاندیدای اصلح احکام خداست.

وی عاقل بودن، شجاع و دلسوز بودن و ساده زیستی افراد را از در ملاک‌ها در انتهای اصلح برشمرد و افزود: در انتخاب باید به سوابق افراد و موضوع جوان‌گرایی وی نیز دقت شود.

موسوی اصفهانی بصیرت را مهمترین معیار در انتخاب اصلح دانست و تصریح کرد: صداقت و تخصص در یک رشته نیز باید در انتخاب کاندیدای اصلح در نظر گرفته شود.

وی در ادامه به اغتشاشات اخیر در برخی استان ها اشاره کرد و یادآور شد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی همدان اثبات کردند که در صفوف انقلابی آنها ضد انقلاب نمی‌تواند نفوذ کند و مردم صف خود را از ضد انقلاب، فاسدین و مفسدین جدا کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: استان همدان از استان‌های امن بود که این مهم نیز یک امتیاز است که مردم همدان در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری این بصیرت را با رأی به یک کاندیدای انقلابی ثابت کردند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34919
  • دیدگاه‌ها برای کلید موفقیت در انتخابات ائتلاف است/مجلس اگر مجلس فعال و در رأس امور بود اکنون این مشکلات نبود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.