• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

کلنگ زنی های غیرکارشناسانه و عجیب در یک ماه پایانی دولت!/افتتاح طرح های نیمه کاره، مطالبات و اعتراض مردمی را به دنبال خواهد داشت

  • کد خبر : 120727
  • 20 تیر 1400 - 9:07
کلنگ زنی های غیرکارشناسانه و عجیب در یک ماه پایانی دولت!/افتتاح طرح های نیمه کاره، مطالبات و اعتراض مردمی را به دنبال خواهد داشت

احمد حسین فلاحی گفت: از بسیاری کلنگ زنی ها برای پروژه های نیمه کاره که برای دولت جدید هزینه ایجاد می کند، باید پرهیز شود؛ از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و مسایل غیرکارشناسانه را بررسی کنند، چرا که مطالبات و اعتراضات مردم را به دنبال […]

احمد حسین فلاحی گفت: از بسیاری کلنگ زنی ها برای پروژه های نیمه کاره که برای دولت جدید هزینه ایجاد می کند، باید پرهیز شود؛ از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و مسایل غیرکارشناسانه را بررسی کنند، چرا که مطالبات و اعتراضات مردم را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش عصرهمدان؛ احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برخی استان ها اعم از همدان برخی اقدامات توسط مسئولین اجرایی صورت می گیرد که اینها به هیچ وجه به صلاح دولت آینده نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه یک ماه کمتر از دولت قبلی باقی نمانده است برخی طرح هایی که مطرح می شود و صد طرح در طول یک ماه آماده بهره برادری می شود اقدام عجیبی است.

فلاحی عنوان کرد : خیلی از کلنگ زنی ها برای پروژه های نیمه کاره که برای دولت جدید هزینه ایجاد می کند باید پرهیز شود و از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست داریم که ورود پیدا کنند و مسایل غیرکارشناسانه را بررسی کنند چرا که مطالبات و اعتراضات مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: مثل برخی استخرها که هنوز کسی تا به امروز از آن استفاده نکرده که در حقیقت خیانت به مردم است چرا که آنها را مقابل نظام قرار می دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت ۲۰۰ هزار میلیارد اوراق بدهی برای دولت بعد به جا گذاشته است، گفت: باید رسانه ها روزهای پایانی دولت را رصد کنند تا بیش از این شاهد اوراق بدهی برای دولت بعد نباشیم.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120727
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ زنی های غیرکارشناسانه و عجیب در یک ماه پایانی دولت!/افتتاح طرح های نیمه کاره، مطالبات و اعتراض مردمی را به دنبال خواهد داشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.