• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8
در یک عملیات مشترک صورت گرفت:

کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در منزل قاچاقچیان اسدآبادی

  • کد خبر : 187160
  • 27 خرداد 1402 - 9:17
کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در منزل قاچاقچیان اسدآبادی
فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به عملیات مشترک پليس استان همدان و انتظامي اسدآباد گفت: در بازرسی از منزل قاچاقچیان در شهرستان اسدآباد 51 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف و 2 متهم در اين خصوص دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار سلمان امیری از کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان همدان می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری عملیاتی انتظامی شهرستان اسدآباد، منزل قاچاقچیان را در شهرستان اسدآباد شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از منزل متهمان، ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و ۲ متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

امیری افزود:: استمرار عملیاتی پلیس با همکاری شهرستان های تابعه به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان، از برنامه های تعریف شده است که نشان از همدلی و همگرایی در سطح استان دارد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187160
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در منزل قاچاقچیان اسدآبادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.