• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
در یک سال گذشته انجام شد؛

کشف حدود ۱۹ تن مواد خام دامی فاسد در نهاوند

  • کد خبر : 213418
  • 08 فروردین 1403 - 9:35
کشف حدود ۱۹ تن مواد خام دامی فاسد در نهاوند
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف، ضبط و معدوم‌سازی حدود ۱۹ تُن انواع مواد خام دامی فاسد و غیرقابل‌مصرف در طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» حسن توکلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در مدت یک سال گذشته و تا ابتدای فروردین امسال بیش از ۶ هزار و ۵۵۲ واحد توسط کارشناسان این اداره بازرسی‌شده است.

وی اظهار داشت: در جریان این بازرسی‌ها حدود ۱۹ تُن انواع مواد خام دامی غیرقابل‌مصرف از مراکز تولید، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان نهاوند کشف و معدوم‌سازی شد.

توکلی افزود: مواد خام دامی فاسد کشف‌شده شامل انواع گوشت قرمز، مرغ گرم و منجمد و دیگر مواد خوراکی بوده است.

وی ادامه داد: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، این مواد جمع‌آوری و ضبط‌شده است.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله‌ای و یا دربسته‌های بدون مشخصات و برچسب خودداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند.

وی به طرح نوروزی نظارت دامپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی از ۱۹ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح مراکز توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در شهرستان ادامه دارد.

توکلی تصریح کرد: در این طرح دو اکیپ ثابت و دو اکیپ سیار شامل کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی از ۳۵۰ واحد و مراکز تولید، توزیع، نگهداری، حمل و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت مستمر بازدید و نظارت می‌کنند.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در پایان گفت: از همشهریان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای خبر/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213418
  • دیدگاه‌ها برای کشف حدود ۱۹ تن مواد خام دامی فاسد در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.