• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

کشف بیش از ۲۹ هزار دستکش احتکار شده در اسدآباد/فرد متخلف محکوم شد

  • کد خبر : 53966
  • 21 اسفند 1398 - 11:39
کشف بیش از ۲۹ هزار دستکش احتکار شده در اسدآباد/فرد متخلف محکوم شد

منصور صداقت، از کشف ۲۹ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش احتکار شده در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: حکم فرد متخلف صادر شده است. رئیس اداره تعزیرات حکومتی اسدآباد در گقت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به لوازم بهداشتی، اظهر کرد: برخی سودجویان با احتکار لوازمات […]

منصور صداقت، از کشف ۲۹ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش احتکار شده در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: حکم فرد متخلف صادر شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اسدآباد در گقت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به لوازم بهداشتی، اظهر کرد: برخی سودجویان با احتکار لوازمات بهداشتی چ ون ماسک و دستکش نسبت به سلامتی افراد بی تفاوت بوده اند.

وی از کشف  ۲۹ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش احتکار شده در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این کشفیات با همکاری پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره صمت در پارکینگ یک واحد تجاری مسکونی کشف و ضبط شد.

صداقت با هشدار به داروخانه ها، لوازم بهداشتی، لوازم تجهیزات پزشکی، گفت: اداره تعزیرات با توجه به شرایط خاص پیش آمده در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفرشی احتکار و امتناع از عرضه کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل ماسک، مواد ضد عفونی کننده، دستکش یکبار مصرف نظارت دارد.

وی یادآور شد: گشتهای مشترک بازرسی بصورت نامحسوس واز طریق خرید های صوری انجام میشود درصورت مشاهده . اشد مجازات مقرر در قانون اعمال خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اسدآباد گفت: حکم فرد متخلف در احتکار دستکش صادر شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53966
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۲۹ هزار دستکش احتکار شده در اسدآباد/فرد متخلف محکوم شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.