• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند خبر داد:

کشف بیش از ۸ هزار قرص نان در نهاوند

  • کد خبر : 208176
  • 06 دی 1402 - 8:53
کشف بیش از ۸ هزار قرص نان در نهاوند
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: تعداد ۸۵۴۰ قرص نان که به‌صورت عرضه خارج از شبکه به‌منظور انتقال به خارج از شهرستان آماده‌شده بود کشف شد.

توکل آبشناس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: طی گشتی که توسط بازرسان جهاد کشاورزی انجام شد متوجه یک دستگاه خودرو وانت که حامل نان بود می‌شوند.
وی اظهار داشت: در این گشت و بازرسی مشخص شد که تعداد ۸۵۴۰ قرص نان لواش و تافتون به‌صورت عرضه خارج از شبکه توسط یک دستگاه وانت نیسان از نانوایی‌های شهرستان نهاوند جمع‌آوری‌شده است.
آبشناس افزود: این نان‌ها به‌منظور انتقال به شهرستان کنگاور استان کرمانشاه جمع‌آوری‌شده بود که توسط گشت مشترک جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان کشف شد.
وی ادامه داد: در این راستا خبازان متخلف و راننده نیسان به‌منظور اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: همکاری خوب و سازنده‌ای بین ادارات مختلف و جهاد کشاورزی وجود دارد به‌طوری‌که بخشی از شکایات و تخلفات از طریق سامانه ثبت شکایات ۱۲۴ به جهاد کشاورزی ارسال می‌شود.
آبشناس اظهار داشت: به واحدهای نانوایی و کسانی که تخلف می‌کنند هشدار داده می‌شود که ازاین‌گونه اقدامات خودداری کنند چون با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.
وی افزود: از ابتدای سال تا آذرماه ۵۹۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های نهاوند انجام‌شده که از این میزان ۱۵۸ پرونده تخلف شامل گران‌فروشی و کم‌فروشی به‌منظور اعمال قانون به تعزیرات معرفی‌شده است.
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: گشت‌های مشترک بازرسی به‌صورت مستمر ادامه دارد و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از کشف ۴۲ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در روزهای گذشته در نهاوند خبر داد.
آبشناس اظهار کرد: در حین گشت زنی با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی یک دستگاه وانت نیسان حامل ۴۲ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه توقیف شد.
وی در پایان بابیان اینکه در این مأموریت بیش از ۱.۵ تن آرد کشف‌شده است، افزود: متخلفان در راستای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208176
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۸ هزار قرص نان در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.