• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

کشفیات پلیس در استان همدان

  • کد خبر : 82753
  • 16 شهریور 1399 - 9:15
کشفیات پلیس در استان همدان

پلیس استان همدان از دستگیری اعضای ۴ باند سرقت دوچرخه و کشف ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه در این استان خبر داد. همچنین فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان های ملایر، اسدآباد و فامنین از کشف چند فقره سرقت در این شهرستان ها خبر دادند. کشف ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه در همدان به گزارش عصر همدان، سرهنگ کارآگاه […]

پلیس استان همدان از دستگیری اعضای ۴ باند سرقت دوچرخه و کشف ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه در این استان خبر داد. همچنین فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان های ملایر، اسدآباد و فامنین از کشف چند فقره سرقت در این شهرستان ها خبر دادند.

کشف ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه در همدان

به گزارش عصر همدان، سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی افزایش سرقت دوچرخه در شهر همدان و نارضایتی شهروندان از این موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ ویژه ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت تشکیل و پس از ارسال کلیه پرونده های سرقت دوچرخه از کلانتری های تابعه به پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی و در بررسی و بازدید از محل های سرقت، تصاویر سارقان به دست آمد و در اختیار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت های بی وقفه، ۴ باند از سارقان شناسایی و ۱۱ سارق و ۱۷ خریدار اموال مسروقه در این خصوص دستگیر و ۴۹ دستگاه انواع دوچرخه مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان با اشاره به این که با دستگیری این سارقان شاهد کاهش محسوس وقوع این گونه سرقت ها در سطح شهر هستیم، گفت: با توجه به سرقت و فروش آسان دوچرخه، قفل کردن آن در پارکینگ آپارتمان ها الزامی و عقلانی است.

دستگیری ۸ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، از دستگیری ۸ سارق و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی، در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سارقان و مجرمان با انجام کار اطلاعاتی دقیق، ۵ طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، یک سارق منزل با ۲ فقره سرقت، ۲ سارق ساختمان های نیمه کاره با ۴ فقره سرقت، ۲سارق مغازه با یک فقره سرقت، ۲ سارق داخل خودرو با ۲ فقره سرقت و یک سارق باطری خودرو با یک فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا و ۱۲ پاسداران این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

کشف خودرو سرقتی و ۹ فقره انواع سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان سرقتی، در نتیجه گشت زنی هدفمند و هوشمندانه ماموران در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری، در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی یوسف آباد حین گشت زنی در محور اصلی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان که به صورت بلاصاحب رها شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان همدان می باشد که با توقیف و انتقال آن به پارکینگ، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی۱۱۰ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۹ فقره انواع سرقت در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری، اظهار داشت: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۹ فقره انواع سرقت شامل: ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۵ فقره سیم وکابل برق و یک فقره احشام کشف و۱۳سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ یاری در ادامه با تشریح دیگر عملکرد رده های تابعه در این مدت، تصریح کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، ۱۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد و ۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و همچنین ۸ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در این مدت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سارق آیفون های منازل مسکونی در فامنین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین، از دستگیری سارق آیفون های منازل مسکونی با ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت آیفون های تصویری از منازل مسکونی در شهرستان فامنین بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این که با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده سرانجام سارق ۴۲ ساله در این خصوص حین سرقت شناسایی شد که با تعقیب و مراقبت های صورت گرفته محل اختفاء اجناس سرقتی نیز مشخص شد.

سرهنگ حیدری افزود: پس از شناسایی کامل سارق و مخفیگاه وی پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و کلیه اموال مسروقه کشف و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان این که سارق دستگیر شده در پلیس آگاهی ضمن بازسازی محل های سرقت به ۳ فقره سرقت آیفون اعتراف کرد، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82753
  • دیدگاه‌ها برای کشفیات پلیس در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.