• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد خبر داد:

کسب رتبه سوم نوجوان اسدآباد در جشنواره فانوس

  • کد خبر : 202114
  • 03 آبان 1402 - 10:36
کسب رتبه سوم نوجوان اسدآباد در جشنواره فانوس
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد از کسب مقام سوم کشوری نوجوان اسدآبادی در هفتمین جشنواره هنری فانوس خبر داد و گفت: این نوجوان هنرمند با اثر «شهید» دیپلم افتخار جشنواره را کسب کرد.

مژگان هادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره ملی هنری فانوس با حضور برگزیدگانی از سراسر کشور در تبریز، گفت: در این اختتامیه، یکی از هنرمندان اسدآباد خوش درخشید و تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را کسب کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد افزود: در بخش دانش‌آموزی و نقاشی، «پارسا زیوری» با اثری به نام «شهید» موفق به کسب مقام سوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

وی خاطرنشان کرد: در میان از ۵ هنرمند همدانی که موفق به راهیابی به مرحله ملی جشنواره فانوس شدند، یک نفر عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان شهرستان اسدآباد به نام پارسا زیوری است که اثر او «شهید» نام دارد.

هادی یادآور شد: سمیه سروامان‌الهی مربی این نوجوان هنرمند اسدآبادی است که در جشنواره فانوس به مرحله ملی راه یافت.

وی همچنین از برگزاری جشن قصه‌گویی در این مرکز فرهنگی- هنری خبر داد و گفت: این جشن با شعار «با قصه لبخند بسازیم» در حضور اعضا و قصه‌گویان شهرستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که علاوه بر ای قصه‌گویی همخوانی سرود هم انجام شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای نمایش انیمیشن «زیباترین آواز»، گفت: محمد جهانی داستان فیلم را قصه‌گویی کرد.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیست در غزه و شهادت کودکان، گفت: اعضای این کانون پرورش فکری در حمایت از کودکان و مسلمانان بی‌دفاع فلسطین با اجرای برنامه «فلسطین، مقاومت تا پیروزی»، با کودکان این کشور مظلوم همدردی کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202114
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه سوم نوجوان اسدآباد در جشنواره فانوس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.