• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

روند نزولی قیمت گوشت به دلیل کاهش قاچاق دام زنده است

  • کد خبر : 25092
  • 14 مهر 1398 - 12:27
روند نزولی قیمت گوشت به دلیل کاهش قاچاق دام زنده است

رئیس اتحادیه قصابان همدان، گفت: از دوم مهر ماه شاهد کاهش قیمت گوشت بودیم که علل مختلفی از جمله زیادی دام و کاهش قاچاق دام زنده دارد.   اکبر سپهری وفا، رئیس اتحادیه قصابان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه قیمت گوشت از دوم مهرماه کاهش یافته است گفت: قیمت گوشت […]

رئیس اتحادیه قصابان همدان، گفت: از دوم مهر ماه شاهد کاهش قیمت گوشت بودیم که علل مختلفی از جمله زیادی دام و کاهش قاچاق دام زنده دارد.

 

اکبر سپهری وفا، رئیس اتحادیه قصابان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه قیمت گوشت از دوم مهرماه کاهش یافته است گفت: قیمت گوشت مخلوط را از ۸۷ تومان به ۸۰ هزارتومان کاهش دادیم و گوشت نرمه که ۱۲۵ هزارتومان بوده به ۱۲۰ تومان رساندیم.

وی، مهمترین علت کاهش قیمت گوشت را زیاد بودن دام دانست و افزود: پیش‌ بینی می‌کنیم در روزهای آینده روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد و ما دوست داریم مشتری به جای یک کیلو گوشت سه کیلو خرید کند.

رئیس اتحادیه قصابان همدان، با اشاره براینکه در حال حاضر گوشت منجمد در بازار عرضه می شود و یکی از دلایل کاهش قیمت گوشت گرم است تصریح کرد: گوشت منجمد جایگزین گوشت گرم شده و آشپزخانه ها بیشتر از گوشت منجمد استفاده میکنند وفشاربر گوشت گرم کاهش یافته.

سپهری وفا، با بیان اینکه خوشبختانه قاچاق دام زنده کاهش داشته است خاطرنشان کرد: گوشت با ارز نیمایی توسط بخش های خصوصی وارد بازار میشود و علاوه براینکه دیگر کمبود نداریم کاهش قابل توجه گوشت را شاهد هستیم.

وی، با تاکید براینکه به اقتضای خرید و کساد بازار قیمت ها را کاهش می دهند تا مردم توان خرید داشته باشند تصریح کرد: در حال حاضر تخلفی بخاطر گرانتر فروختن گوشت نداریم و حتی بسیاری از قصاب ها گوشت را ارزانتر از قیمت تعیین شده می فروشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25092
  • دیدگاه‌ها برای روند نزولی قیمت گوشت به دلیل کاهش قاچاق دام زنده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.