• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

کاهش دمای هوا در همدان تا پایان هفته

  • کد خبر : 195018
  • 04 شهریور 1402 - 15:15
کاهش دمای هوا در همدان تا پایان هفته
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه بالای صفر می‌رسد گفت: پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده حدود چهار درجه از گرمای هوا کاسته شود.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان بابیان اینکه آسمان استان همدان تا چند روز آینده عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود گفت: در ساعاتی از بعدازظهر وزش موقت باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه وزش باد شدید در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود افزود: این وزش باد شدید همراه به غبار رقیق در اکثر نقاط استان خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به دمای هوا در استان تصریح کرد: از امروز تا اواخر هفته به تدریج شاهد کاهش دمای روزانه در استان خواهیم بود.

زاهدی خاطرنشان کرد: به طور کلی تا آخر هفته از دمای هوا در استان همدان حدود چهار درجه کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته گرم‌ترین دمای هوا از ایستگاه هواشناسی قهاوند با ۳۸ درجه بالای صفر گزارش شده است گفت: صبح امروز خنک‌ترین دما از ایستگاه هواشناسی اسدآباد با ۱۰ درجه بالای صفر گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: دمای هوا در همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۷ و ۱۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود. زاهدی عنوان کرد: امروز دمای هوای همدان در گرم‌ترین ساعات روز به ۳۶ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195018
  • دیدگاه‌ها برای کاهش دمای هوا در همدان تا پایان هفته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.