• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند+ تصاویر

  • کد خبر : 92945
  • 29 آبان 1399 - 11:50
کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند+ تصاویر

به علت شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دیدار های فشرده، کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند. به گزارش عصر همدان، به علت شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دیدار های فشرده، کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند. معصومه ابراهیمی، معاون فرهنگی مدیرکل کانون پرورش […]

به علت شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دیدار های فشرده، کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند.

به گزارش عصر همدان، به علت شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دیدار های فشرده، کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند.

معصومه ابراهیمی، معاون فرهنگی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با معرفی هفته کتاب و فعالیتهای کانون در این هفته و تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر در زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی، بیان کرد: کاروان شادی و فرهنگ هر ساله برای کودکان و نوجوانان برگذار می شد، ولی امسال به علت شیوع بیماری کرونا و عدم حضور اعضاء در مراکز، هفته کتاب را بصورت گروه سیار اجرا می کنیم.

رضوان سلماسی، عضو شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه، ملتی که کتاب نمی‌خواند باید کل تاریخ را تجربه کند، اظهار کرد: فقط و فقط با کتاب و مطالعه کتاب می توان امیدوار بود که این فرهنگ در بین عموم مردم رایج گردد.

اکبر کاووسی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان نیز در این دیدار بیان کرد: انسان دارای دو بُعد است، بُعد جسمی و بُعد روحانی؛ غذا، تغذیه، رشد و بالندگی روح، کتاب است و مطالعه.

وی افزود: اگر به غذای روح توجه نکنیم جامعه ای ایجاد خواهد شد که یک بُعدی است و زمینه ساز بی تفاوتی و بزه های اجتماعی می گردد.

کاووسی همچنین بهترین راه مقابله با بزه های های اجتماعی را کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم علی الخصوص کودکان و نوجوانان دانست.

در پایان این دیدار ضمن اهداء کتاب به همشهریان و کودکان و نوجوانان، از اعضای شورای شهر نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92945
  • دیدگاه‌ها برای کاروان سیار شادی کتاب به دیدار اعضای شورای شهر همدان رفتند+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.