• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

کاراته کارانی که از المپیک پاریس ۲۰۲۴ جا ماندند

  • کد خبر : 95926
  • 19 آذر 1399 - 8:30
کاراته کارانی که از المپیک پاریس ۲۰۲۴ جا ماندند

پس از تصمیم سال گذشته کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جدول رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها منتشر شد و با وجود تلاش فدراسیون جهانی کاراته، رشته کاراته از المپیک پاریس کنار گذاشته شد. به گزارش عصر همدان، پس از تصمیم سال گذشته کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جدول رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها […]

پس از تصمیم سال گذشته کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جدول رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها منتشر شد و با وجود تلاش فدراسیون جهانی کاراته، رشته کاراته از المپیک پاریس کنار گذاشته شد.

به گزارش عصر همدان، پس از تصمیم سال گذشته کمیته اجرایی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، جدول رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها منتشر شد و با وجود تلاش فدراسیون جهانی کاراته، رشته کاراته از المپیک پاریس کنار گذاشته شد.

مهدی شهگل، یکی از قهرمانان نام آور همدانی رشته کاراته در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کاراته به عنوان یک رشته آزمایشی در المپیک ۲۰۲۱که ژاپن میزبان است وجود دارد.

وی افزود: فدراسیون کاراته بسیار تلاش کرد که کاراته در المپیک بماند و بعنوان یک رشته آزمایشی بود اما گویا به علت سبک های زیادی که این رشته ورزشی دارد از المپیک ۲۰۲۴ حذف شد.

به گزارش عصر همدان، کاراته یکی از رشته های پرطرفدار در ایران است که کرسی های بین المللی و کشوری زیادی را در دنیا کسب کردند.

ایران بعنوان یکی از کشورهای پرطرفدار رشته کاراته تلاش های زیادی برای حضور این رشته رزمی در المپیک کردند که بی نتیجه ماند .

به گفته برخی کارشناسان در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه به عنوان کشور میزبان است و چون فرانسه حرفی برای گفتن در کاراته ندارد این رشته را در النپیک ۲۰۲۴ حذف کرد.

در برگزاری المپیک کشوری که میزبان است می تواند چند رشته ورزشی را حذف کند و معمولا کشورهایی که میزبان هستند سعی می کنند رشته هایی که مدال آوری ندارند را حذف کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95926
  • دیدگاه‌ها برای کاراته کارانی که از المپیک پاریس ۲۰۲۴ جا ماندند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.