• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

چهارشنبه سوری مردم به سمت خرید و تهیه مواد محترقه نروند/ نیروی انتظامی با عرضه کنندگان برخورد می‌کند

  • کد خبر : 53987
  • 21 اسفند 1398 - 13:23
چهارشنبه سوری مردم به سمت خرید و تهیه مواد محترقه نروند/ نیروی انتظامی با عرضه کنندگان برخورد می‌کند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از مردم می‌خواهیم چهارشنبه سوری امسال به سمت خرید و تهیه مواد محترقه نروند و همکاری حداکثری را داشته باشند تا خود و خانواده‌ها از مسائل و مشکلات در امان بمانند. حسین بشری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخر سال اظهار […]

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از مردم می‌خواهیم چهارشنبه سوری امسال به سمت خرید و تهیه مواد محترقه نروند و همکاری حداکثری را داشته باشند تا خود و خانواده‌ها از مسائل و مشکلات در امان بمانند.

حسین بشری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس، تأکید بر عدم اجتماع شهروندان در شب چهارشنبه سوری دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر عدم تجمع در کوچه‌ها و خیابان‌ها، شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز اجتماع نداشته باشند، گفت: با توجه به دست به دست شدن مواد محترقه احتمال آلودگی بسیار بالاست و به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا مردم از تهیه مواد محترقه خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با وجود توصیه‌ها مبنی بر عدم اجتماع شهروندان در چهارشنبه سوری، پلیس از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود در برقراری امنیت چهارشنبه سوری استفاده خواهد کرد.

وی به استفاده از نیروهای کمکی ستاد و ادارات در برنامه پیش‌بینی شده اشاره کرد و افزود: از مردم می‌خواهیم چهارشنبه سوری امسال به سمت خرید و تهیه مواد محترقه نروند و همکاری حداکثری را داشته باشند تا خود و خانواده‌ها از مسائل و مشکلات در امان بمانند.

بشری با تأکید بر اینکه امسال بیمارستان‌ها درگیر بیماری کرونا هستند، تصریح کرد: همه باید بدانند در صورت استفاده از مواد محترقه و آسیب‌دیدگی و مراجعه به بیمارستان ها برای بهبود سوختگی، احتمال آلوده شدن آن ها به کرونا ویروس وجود دارد.

وی ادامه داد: با مراجعه به بیمارستان برای صدمه‌های چهارشنبه سوری تنها خود فرد در معرض خطر ابتلا به کرونا نیست بلکه خانواده و همراهان نیز در معرض خطر خواهند بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه با افراد عرضه کننده مواد محترقه برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: از تمام اختیارات نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان مواد محترقه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53987
  • دیدگاه‌ها برای چهارشنبه سوری مردم به سمت خرید و تهیه مواد محترقه نروند/ نیروی انتظامی با عرضه کنندگان برخورد می‌کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.