• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

چرا مصدوم تصادفی از پنجشنبه تا صبح یکشنبه بلاتکلیف در بیمارستان بود؟

  • کد خبر : 131924
  • 18 مهر 1400 - 14:30
چرا مصدوم تصادفی از پنجشنبه تا صبح یکشنبه بلاتکلیف در بیمارستان بود؟

یکی از مصدومان تصادف پراید و رانا که در روز پنجشنبه هفته گذشته دچار حادثه شده بود، تا صبح روز یکشنبه بلاتکلیف برای حضور مشاور حراج و یا متخصص در بیمارستان مانده بود. به گزارش عصر همدان؛ در پی پیگیری های مطالبات مردم، پیام مردمی از بی توجهی به یک مصدوم حادثه تصادف در بمیارستان […]

یکی از مصدومان تصادف پراید و رانا که در روز پنجشنبه هفته گذشته دچار حادثه شده بود، تا صبح روز یکشنبه بلاتکلیف برای حضور مشاور حراج و یا متخصص در بیمارستان مانده بود.

به گزارش عصر همدان؛ در پی پیگیری های مطالبات مردم، پیام مردمی از بی توجهی به یک مصدوم حادثه تصادف در بمیارستان قائم (عج) اسدآباد به دستمان رسید که در ابتدا برای صحت خبر پیگیر آن شدیم و تماسی با معاون درمان علوم پزشکی داشتیم که موفق به صحبت با وی نشدیم.

در بخشی از این پیام مردمی که قابل انتشار و پیگیری بود، آمده است”
“دو روز پیش به نقل از فرمانده محترم انتظامی شهرستان اسدآباد،در اثر تصادف دو دستگاه خودرو پراید و رانا متاسفانه هفت نفر مصدوم شد یکی از مصدومان که اهل اسدآباد هست دچار شکستگی کتف و دست شده که از دو روز پیش (پنجشنبه عصر) تا حالا در بیمارستان قائم اسدآباد بستری شده و متاسفانه بخاطر نبود پزشک مربوطه از عصر پنجشنبه تا عصر امروز شنبه تا این لحظه جراحی نشده و عوامل بیمارستان میگن دکتر نیامده .یک پزشک نیست به داد اون مریض بیچاره برسه. معلوم هم نیست شایدم بیان پس از سه روز بجای جراحی، تازه اعزامش کنند همدان!

خواهش میکنم مسئولان شهر اعم از نماینده مردم در مجلس، فرماندار و رئیس دانشکده علوم پزشکی در همین رسانه پاسخگو باشید و جواب مارو بدید که علت نبود پزشک متخصص تو این شهر چیه؟ باتشکر ویژه از خبرنگاران واقعاً مردمی شهرمان که صدای بی صدایان رو به گوش مسئولین می رساند.‌”

عصرهمدان: ضمن تشکر از زحمات همه پزشکان و پرستاران عزیز مسئولان محترم دانشکده لطفا” صحت خبر و وضعیت حال مصدومان این حادثه را گزارش دهند!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=131924
  • دیدگاه‌ها برای چرا مصدوم تصادفی از پنجشنبه تا صبح یکشنبه بلاتکلیف در بیمارستان بود؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.