• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

چراغ روستای “چشمه بید” اسدآباد روشن شد

  • کد خبر : 16743
  • 03 شهریور 1398 - 14:43
چراغ روستای “چشمه بید” اسدآباد روشن شد

روستای چشمه بید در بخش پیرسلمان اسدآباد که سالها خالی از سکنه بود، با مهاجرت معکوس از شهر به روستا و این روستا از نعمت برق بهره مند شد.   به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان پروژه برق رسانی به روستای چشمه بید افتتاح شد. رئیس اداره برق اسدآباد در […]

روستای چشمه بید در بخش پیرسلمان اسدآباد که سالها خالی از سکنه بود، با مهاجرت معکوس از شهر به روستا و این روستا از نعمت برق بهره مند شد.

 

به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان پروژه برق رسانی به روستای چشمه بید افتتاح شد.

رئیس اداره برق اسدآباد در حاشیه افتتاح برق روستای چشمه بید در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار کرد: این روستا جز روستاهای خالی از سکنه بود که با مهاجرت مردم از شهر به این روستا درخواست برق کردند ، که توانستیم آنان را از این نعمت بهره مند کنیم.

امیرحسین بختیاری تصریح کرد: در این روستا ۱۲ خانوار درخواست اشتراک برق را دادند که ۷ خانوار از آنها در روستا ساکن شدند و مابقی به دلیل مشکلات مالی و ساختذو ساز هنوز نتوانستند دراین روستا ساکن شوند.

وی یادآور شد البته در این روستا ۱۹ خانوار بنا به گفته خود مردم سیاکن خواهند شد

وی بابیان اینکه عملیات برق رسانی به این روستا شامل یک و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک دستگاه پست برق و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف انجام شده است، افزود: برای اجرای این پروژه ۲۱۸ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برق اعتبار هزینه شده است.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16743
  • دیدگاه‌ها برای چراغ روستای “چشمه بید” اسدآباد روشن شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.