• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

پیگیری عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان صنعت آب و برق کشور/آستانه تحمل مستمری بگیران این حوزه به شدت کاهش یافته است

  • کد خبر : 79680
  • 28 مرداد 1399 - 15:09
پیگیری عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان صنعت آب و برق کشور/آستانه تحمل مستمری بگیران این حوزه به شدت کاهش یافته است

هاشم خوش نواز گفت: در حال پیگیری و نامه نگاری موضوع عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان صنعت تولید برق کشور،، از سازمان تامین اجتماعی کشور هستیم. هاشم خوش نواز، مدیر کانون بازنشستگان نیروگاه تولید برق شهید مفتح در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: طرح متناسب سازی حقوق، نه تنها در بهبود معیشت بازنشستگان […]

هاشم خوش نواز گفت: در حال پیگیری و نامه نگاری موضوع عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان صنعت تولید برق کشور،، از سازمان تامین اجتماعی کشور هستیم.

هاشم خوش نواز، مدیر کانون بازنشستگان نیروگاه تولید برق شهید مفتح در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: طرح متناسب سازی حقوق، نه تنها در بهبود معیشت بازنشستگان موثر واقع نشد، بلکه در همان ابتدای اجرا، حقوق مکتسبه آنان را درکارهای سخت و زیان آور نادیده گرفت.

وی با اشاره به تفسیر نادرست مراجع صلاحیت دار از قانون،گفت: برخی ارگان ها با نادیده گرفتن حقوق مکتسبه بازنشستگان، حقوق افراد مشمول کارهای سخت و زیان آور را تضییع نمودند که متاسفانه این رفتار مجریان و افزایش بهای خدمات به بهانه شیوع ویروس کرونا، آستانه تحمل مستمری بگیران را بشدت کاهش داده است.

وی افزود: بازنشستگان مشمول مقررات کارهای سخت و زیان آور، انقلابیون جان برکف و مدافعان دفاع مقدس در اطاعت از مقام عظمی ولایت از دوران سازندگی، علی رغم فقدان تمهیدات حفاظت ایمنی و بهداشتی شغلی با تلاشی خستگی ناپذیر، ایثارگرانه در عرصه شکوفای اقتصاد و صنعت با تحمل سخت ترین شرایط کاری و در اثر اشتغال در کارهای سخت و زیان آور برای رشد و توسعه ایران اسلامی از جان مایه گذاشته و نقش تعیین کننده و کلیدی در ثبات اقتصاد و صنعت کشور از خود برجای گذاشتند.

مدیر کانون بازنشستگان نیروگاه تولید برق شهید مفتح به شرایط اشتغال نامطلوب و غیراستاندارد د بودن محیط کار این عزیزان اشاره و تاکید کرد: تحمل این سختی ها در طول سالیان خدمت برای بازنشستگان، به مراتب بالاتر از ظرفیت های طبیعی، جسمی و روانی آن ها بود.

خوش نواز در پایان، از سازمان تامین اجتماعی خواست تا متناسب سازی حقوق این افراد در کارهای سخت و زیان آور با ۳۰ الی ۳۵ سال سابقه را همانند برقراری مستمری بازنشستگی در کارهای سخت و زیان آور محسوب کنند تا از به وجود آمدن  ناعدالتی در حق این بازنشستگان، جلوگیری به عمل آید.

 

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79680
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان صنعت آب و برق کشور/آستانه تحمل مستمری بگیران این حوزه به شدت کاهش یافته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.