• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

پیوستن یک مسجد به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم”/مسجد صاحب الزمان(عج) اسدآباد ۷۲ بسته را به نیت ۷۲ شهید توزیع کرد

  • کد خبر : 125096
  • 26 مرداد 1400 - 9:10
پیوستن یک مسجد به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم”/مسجد صاحب الزمان(عج) اسدآباد ۷۲ بسته را به نیت ۷۲ شهید توزیع کرد

در راستای ایجاد پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” در رسانه عصر همدان، اولین مسجد شهر اسدآباد به نام صاحب‌الزمان(عج) با توزیع ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید کربلا به این پویش جامه عمل پوشانید. به گزارش عصرهمدان، دو روز گذشته بود که پایگاه خبری عصر همدان پویشی را تحت عنوان “۷۲ کمک مؤمنانه، […]

در راستای ایجاد پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” در رسانه عصر همدان، اولین مسجد شهر اسدآباد به نام صاحب‌الزمان(عج) با توزیع ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید کربلا به این پویش جامه عمل پوشانید.

به گزارش عصرهمدان، دو روز گذشته بود که پایگاه خبری عصر همدان پویشی را تحت عنوان “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” در فضای مجازی به راه انداخت و از مردم و خیرین خواست که در این ایام تعطیلات کرونایی که ممکن است بسیاری از خانواده‌ها به دلیل تعطیلی کسب و کار آسیب دیده باشند، به امر خداپسندانه توزیع کمک مؤمنانه بپردازند.

در این پویش مطرح شد که هر مسجد می‌تواند ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ تن از شهدای کربلا تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کند، این‌گونه به حدیث امام حسین(ع) با این عنوان که “فرمود: نیاز مردم به شما از نعمت‌هاى خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید”، عمل شده است.

حال صبح امروز با همت و تشویق سپاه ناحیه اسدآباد که همیشه یک پای قضییه اجرای کارهای فرهنگی و عملیاتی است، اولین مسجد به میدان آمد و با پیوستن به این پویش جامه عمل به آن پوشانید.

مسجد صاحب الزمان(عج) شهر اسدآباد که با وجود هیئت امنا، امام جماعت و فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج این مسجد همیشه کار فرهنگی در اولویت کارهای آن‌هاست، امروز به نیت ۷۲ تن شهید کربلا، ۷۲ بسته معیشتی به نام شهید کاشانی بین مردم نیازمند توزیع می‌کند.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه توزیع این کمک مؤمنانه در هفتمین روز از محرم، اظهار کرد: طرح ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید کربلا با پیوستن به پویشی که پایگاه خبری عصر همدان به راه انداخت، در محرم امسال انجام می شود.

وی گفت: این اقدام عملی در راستای کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در جهت دهی به نذورات مردم در شرایط کرونایی انجام می‌شود که امروز هفتم محرم اولین مسجد این شهر ۷۲ بسته معیشتی را به نیت ۷۲ شهید کربلا به دست نیازمندان می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: این اقدام خداپسندانه از سوی هیأت امنا و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج)، فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج این مسجد با فعالیت گروه جهادی به نام شهید کاشانی انجام شد.

وی گفت: این بسته معیشتی شامل اقلامی چون برنج، قند، روغن مایع، لوبیا، گوشت قرمز بوده است.

پایگاه خبری عصر همدان با توجه به راه اندازی پویش ” در صورت پیوستن هر ارگان و مسجدی به این پویش، آن اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه را انعکاس خبری می‌دهد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125096
  • دیدگاه‌ها برای پیوستن یک مسجد به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم”/مسجد صاحب الزمان(عج) اسدآباد ۷۲ بسته را به نیت ۷۲ شهید توزیع کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.