• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پارک بانوان قروه درگزین

  • کد خبر : 28026
  • 03 آبان 1398 - 12:23
پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پارک بانوان قروه درگزین

شهردار قروه  درگزین با اشاره به لزوم احداث پارک بانوان اظهار داشت : این پارک در فضایی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع و با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال آغاز و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد می باشد. مهدی اسفندیاری صالح، شهردار قروه درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر […]

شهردار قروه  درگزین با اشاره به لزوم احداث پارک بانوان اظهار داشت : این پارک در فضایی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع و با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال آغاز و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد می باشد.

مهدی اسفندیاری صالح، شهردار قروه درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ احداث پارک بانوان را گامی در جهت توسعه شهر برشمرد و افزود: یکی از شاخص های توسعه یافتگی، ایجاد زمینه های رفاه اجتماعی است و اگر بتوانیم گامی در جهت رفاه بانوان که قشر عظیمی از شهروندان را تشکیل می دهند برادریم، خواهیم توانست به توسعه ای که مدنظر شهرداری و شورای اسلامی است نزدیک شویم.

وی ادامه داد: دیوارهای پیش ساخته این پارک خریداری و نصب خواهد گردید و در راستای توسعه این پارک تملک زمین های مجاور و گسترش فضای پارک بانوان در برنامه کاری می باشد.

به دنبال احیای بافتهای فرسوده شهر هستیم
شهردار قروه درگزین با بیان اینکه در چهارچوب طرح بازآفرینی شهری شهر قروه در سال های گذشته تعداد ۲۱ فقره از املاک و مغازه های واقع در طرح مذکور تملک، تخریب و بازگشایی گردید اظهار کرد:از جمله اقداماتی که این شهرداری در راستای طرح بازآفرینی شهری انجام داده می توان به تعیین محدوده احیائ بافتهای فرسوده شهر قروه درگزین اشاره نمود.

اسفندیاری تصریح نمود: مالکینی که قصد تخریب و نوسازی ملک خود را در محدوده طرح بازآفرینی داشته باشند می توانند از تسهیلات ویژه این طرح بهره مند گردند.

شهردار قروه درگزین با بیان اینکه نیاز ضروری شهر به جایگاه CNG و ادامه روند ساخت و عملیات عمرانی آن دیگر پروژه ای است که باید به ان پرداخت افزود: در صورت اخذ کمکهای لازم امیدواریم در شش ماهه دوم سال شاهد اتمام بخش اعظم این پروژه باشیم.

افزایش وسعت شهر را با جدیت پیگیری می‌کنیم
وی ادامه داد: با توجه به ارتقاء بخش به شهرستان لازم است گسترش محدوده شهری قروه به صورت جدی دنبال شود که در این زمینه جلساتی را در استاندارد ی و شهرستان برگزار کرده ایم.

به دنبال تکمیل مجتمع تجاری هستیم
وی همچنین از ادامه عملیات احداث مجتمع تجاری و اداری شهر که با زیر بنای حدود ۳۴۰۰ مترمربع در راستای ایجاد درآمد پایدار خبر داد و افزود: عملیات عمرانی جهت تکمیل طبقه همکف این مجتمع شروع گردیده است.

اسفندیاری صالح همچنین از تملک فاز سوم کمربندی شهر به وسعت حدود ۵/۲ کیلومتر خبر داد و گفت : در صورت اتمام این پروژه، رینگ کامل شهری احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28026
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفت ۶۰ درصدی احداث پارک بانوان قروه درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.