• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

پیش‌بینی برداشت ۳۲ هزار تن گندم و جو با اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها

  • کد خبر : 183457
  • 17 اردیبهشت 1402 - 13:49
پیش‌بینی برداشت ۳۲ هزار تن گندم و جو با اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان گفت: با کشت گندم در بیش از ۳۶ هزار هکتار در اراضی دیم همدان، طرح جهش تولید در دیم‌زارها آغاز شده است و پیش بینی می کنیم ۳۲هزار تن گندم و جو به برداشت برسد. رحمان ایرانپور در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه ای که مابین وزارت […]

مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان گفت: با کشت گندم در بیش از ۳۶ هزار هکتار در اراضی دیم همدان، طرح جهش تولید در دیم‌زارها آغاز شده است و پیش بینی می کنیم ۳۲هزار تن گندم و جو به برداشت برسد.

رحمان ایرانپور در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه ای که مابین وزارت جهادکشاورزی و ستاد اجرای فرمان امام(ره) است گفت: این تفاهم نامه در خصوص توسعه کشت برخی محصولات مانند گیاهان دارویی و همچنین افزایش بهره‌وری محصولات زراعی دیم است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان افزود: پیش بینی می‌شود از سطوح زیرکشت، ۱۲۰ تن گلرنگ و ۳۰۰ تن نخود دیم و ۳۲هزار تن گندم و جو برداشت شود.

وی در پایان یادآور شد: اراضی دیم در شهرستان همدان شامل ۳۶هزار و ۵۰۰ هکتارگندم دیم، ۳۰۰ هکتار گلرنگ، چهار هزارهکتار کشت جو دیم، هزارو ۵۰۰ هکتار نخود دیم و ۵۲ هکتار نیز به کشت گیاهان دارویی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183457
  • دیدگاه‌ها برای پیش‌بینی برداشت ۳۲ هزار تن گندم و جو با اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.