• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

پیست چوبی دوچرخه سواری نیاز رکابزنان ایرانی

  • کد خبر : 27552
  • 29 مهر 1398 - 8:42
پیست چوبی دوچرخه سواری نیاز رکابزنان ایرانی

دوچرخه سوار همدانی گفت: هر رشته ورزشی با چالش های زیادی روبرو است اما در رشته دوچرخه سواری نداشتن پیست چوبی دوچرخه از بزرگترین چالش های قهرمانان این رشته است . سینا کریمیان قهرمان مسابقات دوچرخه سواری ماده کایرین پیست قهرمانی که به عنوان رکابزنی جوان در ابتدا راه قهرمانی است در گفتگو با خبرنگار […]

دوچرخه سوار همدانی گفت: هر رشته ورزشی با چالش های زیادی روبرو است اما در رشته دوچرخه سواری نداشتن پیست چوبی دوچرخه از بزرگترین چالش های قهرمانان این رشته است .

سینا کریمیان قهرمان مسابقات دوچرخه سواری ماده کایرین پیست قهرمانی که به عنوان رکابزنی جوان در ابتدا راه قهرمانی است در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص  تخصص رشته ورزشی اش گفت: کایرین یکی از رشته‌های سرعتی دوچرخه‌سواری روی پیست است که رکابزنان پس از اتمام تعدادی دور که پشت موتورسیکلت می‌زنند، تا خط پایان اسپرینت خواهند کرد و  موتورسیکلت در فاصله ۶۰۰ تا ۷۰۰ متر مانده به خط پایان، پیست را ترک می‌کند .

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانم پله های ترقی را در این رشته ورزشی طی کنم  افزود: خانواده و پدر و مادرم مشوق های اصلی من در این ورزش بودند و از کودکی به دوچرخه سواری عادت داشتم و هم اکنون ۴ سال است که در این رشته به طور حرفه ای فعالیت دارم و سه سال که عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران هستم .

وی با اشاره به کسب مدال های گوناگون گفت: عضو تیم صنعت مس کرمان و بیش از ۲۵ مدال کشوری و ۳۰ مدال استانی را توانستم کسب کنم و اعزام به کمپ نخبه پروری دوچرخه سواری آسیا رابه کره جنوبی  در کارنامه خود دارم و هفته پیش کاپ کلاسیک یک آسیا را داشتم و سهمیه المپیک دهلی نو که موفق شدم در رشته یک کیلومتر مدال نقره و در رشته تیم اسپری مدال برنز را کسب کنم .

قهرمان همدانی رشته دوچرخه را یکی از محرک ترین رشته ها دانست و گفت: ۱۲ مهرماه اعزام مسابقات کاپ آسیایی تابلند را را دارم که امیدوارم بتوانم مدال بگیرم و دست پر برگردم .

وی عنوان کرد: ایران در رشته دوچرخه سواری پیشرفت زیادی خواهد کرد به شرط آنکه حمایت های خوبی از ورزشکاران شود البته این رشته با چالش هایی نیز روبرو است که به نظر من بزرگترین چالش نداشتن یک پیست چوبی در ایران است که امیدوارم به زودی شاهد افتتاح همچین پیستی در کشور باشیم .

کریمیان گفت: امیدوارم خانواده دوچرخه سواری ایران همه به آمال و آرزوهای خود در این رشته برسند .

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27552
  • دیدگاه‌ها برای پیست چوبی دوچرخه سواری نیاز رکابزنان ایرانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.