• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

پیروزی انقلاب هندسه قدرت استکبار جهانی را برهم زد/ فشار حداکثری آمریکا برای چپاولگری است

  • کد خبر : 25432
  • 15 مهر 1398 - 23:01
پیروزی انقلاب هندسه قدرت استکبار جهانی را برهم زد/ فشار حداکثری آمریکا برای چپاولگری است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکایی ها با پیروزی انقلاب از پا ننشستند و در فضای راهبردی پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی ایران شد اضافه کرد: یکی از آن پیروزی ها که نصیب امت اسلام شد برهم خوردن هندسه قدرت بود و این هندسه در اردوگاه غرب و شرق از هم […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکایی ها با پیروزی انقلاب از پا ننشستند و در فضای راهبردی پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی ایران شد اضافه کرد: یکی از آن پیروزی ها که نصیب امت اسلام شد برهم خوردن هندسه قدرت بود و این هندسه در اردوگاه غرب و شرق از هم فروپاشید.

به گزارش عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور شامگاه امشب در چهارمین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی در حسینیه امام خمینی همدان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه ماه صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: مجلس متبرک به نام شهید حاج حسین همدانی است و اجازه می خواهم دقایقی در ارتباط با عظمت و دستاورد انقلاب اسلامی و راه شهدا در چهل سال گذشته بگویم.

وی با بیان اینکه بی تردید پیروزی انقلاب یک حادثه در تاریخ بشریت است افزود: در شرایطی پیروزی ملت  انقلابی ما توانست در دنیا تحقق یابد که دستگاه استکبار برآورد می کرد که هیچ تهدیدی برای سرنگونی رژیم پهلوی نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اولین خطای محاسباتی استکبار جهانی با پیروزی انقلاب تحقق یافت و در مقابل اعتراض میدانی ملت ایران دچار اشتباه شد  و در مقابل این ملت انقلابی غافلگیر شدند.

سلیمانی بیان کرد: دو اقدام رژیم آمریکا علیه ملت یعنی حضور نظامیان و مستشاران آمریکا و سپس برنامه ریزی فشار از داخل و سازماندهی نیروی داخلی را تعبیه کرد که هیچ کدام از این اقدامات به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با پیروزی انقلاب از پا ننشستند، افزود: با این حال در فضای راهبردی پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی ایران  شد. یکی از آن پیروزی ها که نصیب امت اسلام شد برهم خوردن هندسه قدرت بود و این هندسه در اردوگاه غرب و شرق از هم فروپاشید.

سلیمانی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را با میدان آمدن امت و تقدیم شهدا تغییر داد است تصریح کرد: با تکیه بر مکتب عاشورا و فرهنگ عاشورا در محرم سال ۵۷ خون بر شمشیر پیروز شد در حالی که امام راحل با تکیه بر سلاح و درگیری نظامی برای این انقلاب مبارزه نکرد و انقلاب اسلامی با دست خالی و غلبه خون بر شمشیر پیروز شد.

وی ادامه داد: با تکیه بر فرهنگ عاشورایی فرهنگ قدرت جهان در هم ریخته شد و حضور ۶۰ هزار مستشار آمریکایی را توانستیم  فرو بریزیم.

رئیس سازمان بسیج مسنضعفین با اشاره به اینکه با انقلاب اسلامی مفهوم جدیدی در دنیا شکل گرفت بیان کرد:  ارتش های مجهز آنچنانی و تکنولوژی های پیشرفته در مقابل انقلاب اسلامی فاقد قدرت هستند.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه دستگاه محاسباتی دولت های مسلط دنیا و آمریکا دچار اشتباه شدند افزود: انها بعد از انقلاب، فشارها را علیه انقلاب بیشتر کردند و در نتیجه این اشتباهات دستگاه های محاسباتی و عدم موفقیت آنها جنگ را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه  ملت ایران وقتی به دنبال سازندگی بود  یک تجاوز گسترده علیه میهن اسلامی آغاز و جنگ را تحمیل کردند عنوان کرد: امام با تکیه بر عاشورا و با اتکا مردم متدین و انقلابی در تلویزیون گفت که کسی آمده و سنگی انداخته اما ملت ایران سیلی سختی خواهد زد.

سردار سلیمانی ادامه داد:  ملت ایران در همه دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردند و مردم در درون سپاه و در کنار ارتش در برابر دشمن جبهه عاشورایی را شکل دادند.

جمهوری اسلامی با تکیه بر ولایت فقیه چالش را به فرصت تبدیل کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن روز به روز متوجه شد که دچار اشتباه محاسباتی شده است بیان کرد: جمهوری اسلامی با ولایت فقیه توانست تهدیدات را مدیریت و چالش را به فرصت قدرت ساز تبدیل کند.

سلیمانی با بیان اینکه دنیا در دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی را باور کرد گفت:  دنیا متوجه شد که نظام مستحکم و مترقی در میان جهان اسلام شکل گرفته است.

وی افزود: به همین دلیل دشمن کید و مکر خود را هر روز بیشتر و پیچیده تر کرد و در این چهل سال به فرموده رهبری مشحون از شکست های آمریکا در مقابل ایران اسلامی و ملت ایران است.

دشمن در هیچ صحنه ای موفقیت به دست نیاورده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه دشمن در هیچ صحنه ای موفقیتی بدست نیاورده است خاطر نشان کرد:استکبار جهانی نتوانسته در مقابله با جمهوری اسلامی موفقیتی را کسب کند و در چهل ساله دوم هم دشمن زبون و خوار در هیچ صحنه ای نخواهد توانست  موفقیتی کسب کند.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه نه تنها استکبار و صهیونیست ها و آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی پیروزی کسب نکردند بلکه  در چهل دوم انقلاب  متحمل شکست های پی در پی خواهند شد تاکید کرد:  صحنه ای که دنیا مشاهده می‌کند و موسسات مطالعات آمریکا و اروپا و دیگر کشورهای جهان در صدر بیانشان مشاهده می‌شود حاکی از این است که سیاست های دنیای سلطه شکست خورده است.

وی تصریح کرد: این شکست که نصیب اردوگاه دشمن شده همه مشحون و مدیون فداکاری ها و ایثارگری های شهدا در دوران مبارزه و دفاع مقدس و در جبهه های مقاومت است.

ملت ایران با مجاهدت شهدا به الگوی مقاومت تبدیل شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه ملت ایران در سایه فداکاری شهدا و اسوه صبر و ایثار،  مجاهد و فداکاری چون شهید حاج حسین همدانی به ملتی الگو تبدیل شده است گفت: مسئولان پیکر کشور ها مقاومت ملت ایران را تمجید می کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص راهبرد فشار حداکثری آمریکا تاکید کرد: رهبر انقلاب در مواجهه با فشار حداکثری آمریکایی ها، راهبرد مقاومت و ایستادگی فعال را فرمودند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه  ملت ایران در دوسال گذشته در چهارچوب همین راهبرد در برابر دشمن صف آرایی کرده است گفت:  ملت ایران با وجود سختی ها و مشکلات از آرمان های امام ،راه شهدا و خون شهدا دفاع و پاسداری کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران در این فضای راهبردی پیروزی بدست آورد افزود:  در سطح عملیاتی شاهد نمایان شدن آثار پیروزی ملت ایران هستیم و این پیروزی را مدیون ایستادگی و استمرار راه شهدا و شهید همدانی هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دیدگان ملت های منطقه و دنیا الگو شده است و برای ملت های آزادی خواه و ملت هایی که درصدد رهایی از سلطه هستند نیز الگو و اسوه است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی راهی را گشوده که منجر به تحقق این آزادگی ورهایی از زیر سلطه حکومت های وابسته به دولت های استکباری شده است.

کشورهای منطقه در سایه مدافعان حرم به عظمت و پیروزی رسیدند

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه کشورهای منطقه در سایه مدافعان حرم به عظمت و پیروزی رسیدند اضافه کرد:  روزی که ناتو تصمیم گرفته بود به کشور سوریه  حمله کند  اما وقتی در برابر فرهنگ عاشورا و فرمانده دلاوری چون شهید همدانی قرار گرفتند نه تنها  عقب نشینی کردند بلکه روز به روز متحمل شکست نیز شدند.

وی با اشاره به اینکه ۸۱ درصد از سرزمین در اختیار داعش بود و می خواستند محور مقاومت را دچار فروپاشی کنند خاطر نشان کرد: در سایه مدیریت شهید همدانی و انتشار تفکر عاشورایی و شکل گیری نیروی مردمی محور مقاومت به پیروزی رسید و ناتو از دستیابی به اهداف خود بازماند.

ملت یمن با شجاعت در برابر دشمن ایستاده است
سردار سلیمانی با اشاره به شکست دشمن در عراق، لبنان، سرزمین های اشغالی و یمن ادامه داد: شاهد عقب نشینی کشورهای منطقه از یمن هستیم. ملت یمن امروز پیروزی نهایی را کسب کرده و با عظمت، شجاعت و اقتدار در برابر دشمن متجاوز ایستاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما دوست نداریم در سر زمین های اسلامی جنگ و خونریزی باشد، گفت: متاسفانه کشورهای منطقه شرایطی را فراهم می‌کنند که در غرب آسیا و در بین ملت های مسلمان این اتفاق بیفتد و این اقدام در راستای سیاست های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: اروپایی ها در پانصد سال گذشته دست به تجاوز و قتل و غارت زدند و دست از تجاوز برنداشتند. در مورد کشورهای آفریقایی هم این چپاول و قتل و غارت اتفاق افتاده و فقط مختص کشورهای اسلامی نیست. در سالهای گذشته یک قتل عام در آفریقا توسط فرانسوی ها اتفاق افتاده است.

سلیمانی گفت: از روزی که دولت آمریکا شکل گرفته بیشترین جنگ را در کارنامه‌اش دارد و عمده جنگ ها در منطقه ما توسط آمریکایی ها بوده است.

وی با اشاره به سیره سردار شهید همدانی اظهار داشت: شهید همدانی و مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس جان خود را که گران‌سنگ ترین دارایی‌شان است، تقدیم کردند و اجازه ندادند خواری نصیب ملت شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت های آزاده به پیروی از انقلاب اسلامی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا ایستادند، گفت: جهان اسلام بیدار شده و در درون جهان اسلام انقلاب پیروزی شده و مردم سالاری دینی محقق شده و فشارها برای این است که ایران اسلامی برای کشورهای دیگر الگو نباشد.

وی افزود: فشار حداکثری آمریکا و همراهی اروپایی ها برای این است که بتوانند همچون گذشته به چپاول گری خود ادامه دهند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغاز راه و زمینه ساز ظهور حضرت حجت و پایان دهنده چپاول بود گفت: شهید همدانی یکی از بزرگترین شهدای مدافع حرم است که برای همدان افتخار آفرین است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25432
  • دیدگاه‌ها برای پیروزی انقلاب هندسه قدرت استکبار جهانی را برهم زد/ فشار حداکثری آمریکا برای چپاولگری است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.