• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7

پیام تسلیت نماینده کبودرآهنگ پس از یک روز تاخیر

  • کد خبر : 189527
  • 17 تیر 1402 - 13:52
پیام تسلیت نماینده کبودرآهنگ پس از یک روز تاخیر
روز گذشته متاسفانه سانحه رانندگی در جاده کبودراهنگ به خان آباد باعث فوت ۷ نفر از هم استانی ها شد که صحنه های پخش شده از این حادثه تمامی قلب ها و احساسات را منقلب و مردم شهرستان کبودراهنگ و استان همدان را در غمی بزرگ عزادار کرد.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده شهرستان کبودراهنگ که به نوعی خود را از اصحاب  رسانه می داند و سال ها از بستر رسانه برای خود اعتبار ایجاد کرده است ، با یک روز تاخیر برای این حادثه تلخ ، پیام تسلیت صادر کرده است گویا از این مسئله و آنچه که در حوزه انتخابیه وی گذشته ،اطلاعی نداشته است .

در حالی که کل رسانه های داخلی و خارجی به این مسئله واکنش نشان داده و احساس همدردی کرده بودند معلوم نیست آقای نماینده چه کار مهم تری داشته اند که تاکنون وقت صدور پیام تسلیت نداشته است.

آقای نماینده ،الان برای صدور پیام تسلیت  ۷ نفر جان باخته سانحه رانندگی شهرستان کبودراهنگ دیر نیست ؟ شاید هم آقای نماینده به خاطر وعده های متعدد عمل نشده خود و شدت ناراحتی مردم از عمل نشدن به وعده های انتخاباتی خود در خصوص تعریض و ایمن سازی جاده های وصولی کبودرآهنگ ،احساس دین! کرده و نتوانسته با خانواده های داغدار احساس همدردی کند.

یکی از وعده های انتخاباتی آقای نماینده در انتخابات میان دوره ای مجلس عملیاتی شدن فوری پروژه چهاربانده شدن محور خلعت آباد به کبودراهنگ بود که سالانه باعث داغدار شدن ده ها نفر در این جاده ها می شود و علیرغم انتشار اخبار متعدد از قریب الوقوع بودن اجرای این پروژه ، هنوز کار جدی صورت نگرفته است .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189527
  • دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت نماینده کبودرآهنگ پس از یک روز تاخیر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.