• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالحسین ع به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

  • کد خبر : 60633
  • 29 فروردین 1399 - 10:46
پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالحسین ع به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

به مناسبت فرارسیدن روز ارتش فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیامی صادر کرد. به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت فرا رسیدن ۲۹فروردین روز ارتش، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در پیامهای جداگانه به فرماندهان یگانهای ارتش در استان همدان، ضمن گرامیداشت این روز، از نقش آفرینی های سترگ ارتش غیور و انقلابی در عرصه اجرای ماموریت […]

به مناسبت فرارسیدن روز ارتش فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیامی صادر کرد.

به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت فرا رسیدن ۲۹فروردین روز ارتش، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در پیامهای جداگانه به فرماندهان یگانهای ارتش در استان همدان، ضمن گرامیداشت این روز، از نقش آفرینی های سترگ ارتش غیور و انقلابی در عرصه اجرای ماموریت های خطیر محوله تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

۲۹فروردین سرفصل حیات جدید ارتش جمهوری اسلامی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است. حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی های بزرگ ارتش انقلابی و غیور را در همه عرصه های مورد نیاز نظام و انقلاب را ترسیم کرده است. بدون شک بالاترین افتخار ارتش، اعطای عناوین  #ارتش_حزب_الله و #کلمه_طیبه از سوی ولی امر مسلمین است.

در پایان با پاسداشت حماسه شهیدان، جانبازان و رزمندگان، فرا رسیدن روز ارتش به همه فرماندهان و آحاد کارکنان متعهد و ولایت مدار ارتش تبریک گفته شده و از خداوند متعال عزتمندی و اقتدار روزافزون برای خانواده بزرگ ارتش ،ظل توجهات حضرت ولی عصر عج در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا مسئلت شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60633
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالحسین ع به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.