• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

پویش احسان به کمک نیازمندان جامعه آمده است

  • کد خبر : 21085
  • 31 شهریور 1398 - 8:21
پویش احسان به کمک نیازمندان جامعه آمده است

با افزایش بی سابقه قیمت لوازم التحریر و عدم کمک دولت برای تهیه راحت تر این وسایل، پویشی به راه افتاده به نام پویش احسان که موجب شده مشکلات نیازمندان جامعه کمی هموارتر شود. به گزارش عصر همدان، افزایش قیمت کالاهای اساسی موجب شده تا بسیاری از افراد نیازمند، بیش از پیش با مشکلات معیشتی […]

با افزایش بی سابقه قیمت لوازم التحریر و عدم کمک دولت برای تهیه راحت تر این وسایل، پویشی به راه افتاده به نام پویش احسان که موجب شده مشکلات نیازمندان جامعه کمی هموارتر شود.

به گزارش عصر همدان، افزایش قیمت کالاهای اساسی موجب شده تا بسیاری از افراد نیازمند، بیش از پیش با مشکلات معیشتی روبه رو شوند.

بسیاری از مردم نوع دوست دست به دست یکدیگر دادند و با جمع آوری مبالغ و کالاهای مورد نیاز شروع به کمک کردن به هموطنان خود کردند.

با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم شاهد گرانتر شدن لوازم التحریر و نوشت افزار بودیم که علت اصلی آن بالارفتن نرخ ارز می باشد و تاثیر فراوانی بر این وسایل گذاشته است.

بدیهی است که افرادی هستند توانایی بدست آوردن نون شب خود را ندارند حال چگونه می توانند دفتری که از ۴ هزارتومان به ۱۰ هزارتومان رسیده است را خریداری کنند؟

همین موضوع باعث شد تا پویش احسان، جدی تر از سال های قبل در جامعه شکل بگیرد و مردم حضور پررنگ تری در جشن عاطفه ها و کمک به کودکان و نوجوانان داشته باشند.

در ادامه پیرامون این جریان گفتگویی با معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد همدان، داشتیم که خواهید خواند.

با وجود شرایط اقتصادی فعلی، مردم باید بیشتر کمک حال نیازمندان باشند

غلامرضا صیاد زاده، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مردم باید بیش از پیش کمک حال افراد نیازمند باشند گفت: کمک های مالی بیشتر از کالا و لوازم التحریر نیاز است.

صیاد زاده، با اشاره براینکه بسیاری از کودکان که یتیم نیستند شرایطی بدتر از یتیم ها دارند افزود: همت عالی مردم باعث رفع مشکلات این کودکان می شود و باید توجه داشته باشیم که کمترین کمک ها هم می تواند مشکلات را حل کند.

وی، با تاکید بر اینکه کمک های مردمی به کودکان و نوجوانانی که دانش آموز هستند نسبت به سال قبل بیشتر شده است ادامه داد: این کمک ها افزایش ۸۴ درصدی داشته و باعث خوشحالی است که مردم این موضوع را درک میکنند تا کمک رسانی بیشتری داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد همدان، با بیان اینکه طبق بررسی ها متوجه شدند کودکان نیازمند بیشتر دوست دارند بر اساس سلیقه خودشان لوازم التحریر خریداری کنند گفت: به همین دلیل است که از مردم میخواهیم بیشتر کمک مالی کنند اما اگر قصد دارند لوازم التحریر، کیف و کفش هدیه کنند انتظار می رود این وسایل ها تازه باشند و عزت نفس این کودکان و نوجوانان حفظ شود.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21085
  • دیدگاه‌ها برای پویش احسان به کمک نیازمندان جامعه آمده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.