• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

پوشش صددرصدی شهرهای استان همدان از گاز طبیعی

  • کد خبر : 177393
  • 20 بهمن 1401 - 0:11
پوشش صددرصدی شهرهای استان همدان از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: عملیات گازرسانی به چهار روستای دمورچی، آقچه لوچه، قشلاق پیرحیات و چشمه ولد در این ایام آغاز خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، ۱۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اکنون در شرایطی که هستیم رهبری بحث ویژه ای بر […]

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: عملیات گازرسانی به چهار روستای دمورچی، آقچه لوچه، قشلاق پیرحیات و چشمه ولد در این ایام آغاز خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، ۱۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اکنون در شرایطی که هستیم رهبری بحث ویژه ای بر جهاد تبیین دارند و این جهاد فقط چاپ بنر نیست.

وی افزود: در دورترین روستاها گاز رسانی انجام شده است و در بحرانی که همه استان‌ها در گیر بودند افت فشار نداشتیم، در دورترین روستاها محفل خانواده‌ها گرم بود.

مدیر عامل شرکت گاز تاکید کرد: صددرصد جمعیت شهری و ۹۸درصد روستایی از گاز برخوردارند‌، روستاهای زیر ۲۰ خانوار گاز ندارند.

وی ادامه داد: در سال جاری روستای نادر آباد و حیدر آباد در شهرستان اسدآباد گازرسانی انجام شده و ده مورچه درگزین بیش از ۶۰ درصد عملیات اجرایی انجام شده‌است.

محبی نظر اظهار داشت: در همدان ۵۸واحد تولیدی اعم از صنایع و کشاورزی حدود ده میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون تومان بابت افتتاحیه پروزه های دهه فجر بوده است.

وی گفت: مقاوم سازی و پدافند با توجه به حادثه خیز بودن‌ کشور در بلایا گاز تهران بعنوان محل حادثه یک قرارداد با شرکت ژاپنی بست و حاصل آن یک سری مقاوم ساری ها در بخش هایی بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه‌ داد: همچنین عملیات گازرسانی به چهار روستای دمورچی، آقچه لوچه، قشلاق پیرحیات و چشمه ولد در این ایام آغاز خواهد شد.

وی درباره قطع گاز برخی ادارات، گفت: اداراتی که دمای محیطیشان بیش از دمای آسایش بوده و الگوی مصرف گاز را رعایت نمی‌کنند پایش و گاز آن‌هارا قطع کردیم، به طوری‌که گاز برخی از ادارات به مدت ۲۴ ساعت قطع شد و با اصلاح الگوی مصرف مجدد وصل شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط برداشت شده است، یادآور شد: میزان برداشت گاز نسبت به سال گذشته ۸.۱۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان درباره قطع گاز جایگاه های CNG استان همدان، تصریح کرد: براساس بند ۱۶ مصوبه هیات وزیران در راستای تعادل و پایداری شبکه سراسری گاز دستور مرکز دیسپاچینگ برای همه لازم الاجراست و در استان همدان با توجه به صرفه جویی که رخ داده بود به تعطیلی برخی از این جایگاه ها چیزی حدود ۴۰ درصد اقدام شد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177393
  • دیدگاه‌ها برای پوشش صددرصدی شهرهای استان همدان از گاز طبیعی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.