• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

پرچم آمریکا در مقابل مزار شهید استکبارستیز اسدآباد به آتش کشیده شد+تصاویر

  • کد خبر : 91004
  • 13 آبان 1399 - 13:37
پرچم آمریکا در مقابل مزار شهید استکبارستیز اسدآباد به آتش کشیده شد+تصاویر

همزمان با روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، جمعی از دانش آموزان ۱۳ ساله شهر اسدآباد پرچم آمریکا را به یاد شهید محمد رسول رضایی شهید استکبارستیز دوران دفاع مقدس به آتش کشیدند. به گزارش عصر همدان، پیش از ظهر امروز به دنبال عدم برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۹۹ به دلیل پیشگیری از شیوع […]

همزمان با روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، جمعی از دانش آموزان ۱۳ ساله شهر اسدآباد پرچم آمریکا را به یاد شهید محمد رسول رضایی شهید استکبارستیز دوران دفاع مقدس به آتش کشیدند.

به گزارش عصر همدان، پیش از ظهر امروز به دنبال عدم برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۹۹ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جمعی از دانش آموزان شهر اسدآباد  با حضور بر سر مزار  شهید محمد رسول رضایی همان شهید استکبارستیز دوران دفاع مقدس و همچنین شهید شاخص بسیج دانش‌آموزی کشور در سال ۹۹،  پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

این اقدام امروز ۱۳ ساله‌های انقلابی اسدآباد در پی وصیت شهید محمد رسول رضایی که گفته بود “در تشییع‌ جنازه‌ام پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا همه بدانند من مطیع ولایت‌فقیه و ضدآمریکایی‌ام” انجام شد.

این دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی و داشتن ماسک، پرچم پرافتخار ایران اسلامی که نماد قدرت و صلابت و ایستادگی است را بر مزار شهید محمد رسول رضایی گذاشته و بر آن بوسه زده و عهد و پیمانی دیگر با شهید بستند.

آنان با شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” یک‌بار دیگر نشان دادند که اگرچه کرونا مانع برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شد، اما این ویروس هم همچون آمریکا نمی‌تواند جلوی ایمان و اعتقاد آنان و دشمنی با استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکا بایستد.

در این مراسم جمعی از مسئولان، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و نیروهای نظامی، فرهنگیان حضور داشتند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91004
  • دیدگاه‌ها برای پرچم آمریکا در مقابل مزار شهید استکبارستیز اسدآباد به آتش کشیده شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.