• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
1

مجتمع چوب سرانجام خوش کوره های سرد در جورقان

  • کد خبر : 183972
  • 25 اردیبهشت 1402 - 9:03
مجتمع چوب سرانجام خوش کوره های سرد در جورقان

خاموشی کوره های آجرپزی جورقان در سالیان گذشته موجب بیکاری تعداد زیادی از جوانان این منطقه شد و امروز پروژه شهر چوب با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر می تواند پاسخگوی نیاز اشتغال بسیاری از جوانان شهر جورقان و شهر همدان باشد و نیز در ساخت چوب و سایر مصنوعات چوبی در […]

خاموشی کوره های آجرپزی جورقان در سالیان گذشته موجب بیکاری تعداد زیادی از جوانان این منطقه شد و امروز پروژه شهر چوب با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر می تواند پاسخگوی نیاز اشتغال بسیاری از جوانان شهر جورقان و شهر همدان باشد و نیز در ساخت چوب و سایر مصنوعات چوبی در اقتصاد شهرستان نقش مهمی ایفا نماید.

به گزارش عصر همدان؛ عصر امروز فرماندار با همراهی معاون امور عمرانی فرمانداری، امام جمعه و شهردار جورقان از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و پیشنهادی این شهر بازدید کرد.

فرماندار همدان پس از این بازدید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم به خصوص ساخت راه‌ها و سایر ابنیه مورد نیاز برای توسعه این شهر تاکید کرد و گفت: دغدغه، تلاش و پیگیری امام جمعه جورقان یک فرصت برای پیشبرد اهداف و بهبود وضعیت این شهر انقلابی است.

مسلم مخفی ضمن بازدید راه‌های اتصالی شهر جورقان به راه‌آهن همدان، راه اتصال مسیر تالار به جاده اصلی، اصلاح و بازسازی جاده بهرام‌آباد به اراضی جورقان اظهار کرد: اجرای این راه‌ها ضمن تسهیل در دسترسی این شهر را از توسعه خطی و بن‌بست خارج می‌کند.

وی از زمین‌های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد و تصریح کرد: اختصاص زمین در شهر جورقان برای ساخت مسکن موجب توسعه و رونق این شهر می‌شود و مشکل کمبود زمین را برای متقاضیان حل می‌کند.

 فرماندار همدان در بازدید از مجموعه ورزشی جورقان بر حل مشکلات این پروژه تاکید کرد و گفت: جلسه ویژه‌ای در این خصوص هفته گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد و با توجه به اعتبارات اختصاص یافته و تعیین پیمانکار مقرر شد در تکمیل این مجموعه تسریع شود.

وی در بازدید از پروژه در حال احداث شهر چوب گفت: این پروژه با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر می‌تواند پاسخگوی نیاز اشتغال بسیاری از جوانان باشد و در ساخت چوب و سایر مصنوعات چوبی در اقتصاد شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

بهبود و‌ ایمن‌سازی دور برگردان مقابل ورودی شهر جورقان در ابتدای جاده همدان _ تهران از دیگر مواردی بود که در بازدید فرماندار مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183972
  • دیدگاه‌ها برای مجتمع چوب سرانجام خوش کوره های سرد در جورقان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.