• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
0

پروژه‌های پیمانکاری قابل واگذاری به گروه‌های جهادی سپرده شود/اثرات خدمات گروه های جهادی به زندگی مردم

  • کد خبر : 165094
  • 22 شهریور 1401 - 8:57
پروژه‌های پیمانکاری قابل واگذاری به گروه‌های جهادی سپرده شود/اثرات خدمات گروه های جهادی به زندگی مردم

سلمان اسماعیلی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ارزیابی دقیق، پیمانکاری پروژه‌های قابل واگذاری در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را برای تکمیل و بهره‌برادری به گروه‌های جهادی فعال و حرفه‌ای در شهرستان بسپارند. به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در جلسه حمایت از گروه‌های جهادی شهرستان ملایر که با اشاره ظرفیت و توانمندی […]

سلمان اسماعیلی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ارزیابی دقیق، پیمانکاری پروژه‌های قابل واگذاری در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را برای تکمیل و بهره‌برادری به گروه‌های جهادی فعال و حرفه‌ای در شهرستان بسپارند.

به گزارش عصرهمدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در جلسه حمایت از گروه‌های جهادی شهرستان ملایر که با اشاره ظرفیت و توانمندی گروه‌های جهادی در عرصه کار اظهار کرد: تلاش و خدمت این گروه ها به مردم به ویژه در مناطق محروم، بسیار بالاست.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ارزیابی دقیق، پیمانکاری پروژه‌های قابل واگذاری در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را برای تکمیل و بهره‌برادری به گروه‌های جهادی فعال و حرفه‌ای در شهرستان بسپارند.

اسماعیلی با بیان اینکه در همه کارها و ماموریت‌های روزمره اداری باید به معنای جهادی، یک پله بالاتر از حد معمولی کارها را پیش ببریم تاکید کرد: فعالیت‌‌های جهادی شهرستان یکبار مورد بازنگری دقیق و بازتعریف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی قرار گیرد.

وی گفت: هم‌افزایی، تعامل و همکاری لازمه رشد و پیشرفت گروه‌های جهادی است و در صورت عقد تفاهم‌نامه‌ در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، می‌توان به اندازه ظرفیت و توان گروه‌های جهادی با هدف تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، نسبت به تامین و تخصیص اعتبارات اقدام کرد.

فرماندار ملایر با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در روستای علی آباد دمق بیان کرد: این اردو یک نمونه موفق گروه جهادی است با مرکزیت ملایر برپا شود.

وی افزود: فضای مناسب برای برپایی این اردوی جهادی پیش‌بینی و از پزشکان در تخصص‌های مختلف در اقصی نقاط کشور دعوت شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=165094
  • دیدگاه‌ها برای پروژه‌های پیمانکاری قابل واگذاری به گروه‌های جهادی سپرده شود/اثرات خدمات گروه های جهادی به زندگی مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.