• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

پرداخت بیش از ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد همدان

  • کد خبر : 7246
  • 06 تیر 1398 - 7:34
پرداخت بیش از ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد همدان

مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان گفت: ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در سه‌ماهه نخست امسال ارائه‌شده است. به گزارش عصر همدان،مسعود کرمی، مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان بابیان اینکه در سه‌ماهه نخست سال ۹۸ باهمت خیران و تلاش امدادگران استان ۱۵۸۱ فقره وام به مبلغ ۸.۵ میلیارد تومان به […]

مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان گفت: ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در سه‌ماهه نخست امسال ارائه‌شده است.

به گزارش عصر همدان،مسعود کرمی، مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان بابیان اینکه در سه‌ماهه نخست سال ۹۸ باهمت خیران و تلاش امدادگران استان ۱۵۸۱ فقره وام به مبلغ ۸.۵ میلیارد تومان به نیازمندان استان ارائه‌شده است، گفت: وام‌ها در سرفصل‌های خرید مسکن، ایجاد اشتغال، تأمین جهیزیه و رفع مشکلات معیشتی پرداخت‌شده است.

کرمی با اشاره به اینکه وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود، افزود: ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط یکی دیگر از ویژگی‌های این صندوق است که می‌توان در رفع مشکل نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر برشمرد.

مدیر صندوق امداد ولایت استان همدان کمک به امر اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق برشمرد و بیان کرد: بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات موصوف پس از استعداد سنجی و آموزش برای ایجاد شغل و اشتغال پایدار پرداخت‌شده است.

وی از خیران و نیکوکاران استان خواست با افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت واقع در همدان خیابان شریعتی بعد از مسجد حاج احمد و یا ادارات کمیته امداد در سطح استان و سرمایه‌گذاری در این امر خیر و خداپسندانه این صندوق را در یاری‌رساندن به محرومان مساعدت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7246
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت بیش از ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.