• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

پای درد و دل جوانان بنشینیم/ ارائه الگوی های مناسب به جوانان در مسیر زندگی یک ضرورت است

  • کد خبر : 131188
  • 12 مهر 1400 - 8:23
پای درد و دل جوانان بنشینیم/ ارائه الگوی های مناسب به جوانان در مسیر زندگی یک ضرورت است

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بازگشت مددجویان کانون اصلاح و ترتیب به مسیر درست، آینده آنان را متحول می کند، گفت: ارائه الگوی های مناسب مطابق با آموزه های قرآنی به جوانان، سدی برابر رفتارهای بزهکارانه احتمالی آنان است. به گزارش عصرهمدان؛ «محمدرضا عدالتخواه» در بازدید از کانون اصلاح و تربیت زندان […]

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه بازگشت مددجویان کانون اصلاح و ترتیب به مسیر درست، آینده آنان را متحول می کند، گفت: ارائه الگوی های مناسب مطابق با آموزه های قرآنی به جوانان، سدی برابر رفتارهای بزهکارانه احتمالی آنان است.

به گزارش عصرهمدان؛ «محمدرضا عدالتخواه» در بازدید از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی همدان و دیدار چهره به چهره با مددجویان، گفت: تلاش ها در این کانون باید به سمت اصلاح و تربیت مددجویان باشد، تا شاهد بازگشت آنان به زندگی و کاهش بزهکاری در آینده ای نزدیک باشیم.

وی اظهار کرد: اگر روحیه و رفتارهای قانون گریز نوجوانان و جوانان بزهکار از همین سنین پایین اصلاح شود، راه برای ارتکاب جرم از سوی آنان در آینده نیز مسدود می شود.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: بازگشت این مددجویان به مسیر صحیح و درست، زندگی آینده آنان را متحول می کند و ما نیز در کانون اصلاح و تربیت هدفی را جزء این مهم دنبال نمی کنیم.

عدالتخواه با تأکید بر اینکه باید پای درد و دل نوجوانان و جوانان نشست و برخورد مناسب با رفتارهای احتمالی بزهکاری آنان داشت، تصریح کرد: می توان با ارائه الگوهای مناسب، سدی در برابر کج روی نوجوانان ایجاد کنیم و آنان را بیش از پیش با سبک زندگی اسلامی آشنا سازیم.

وی عنوان کرد: رفتن به سمت زندگی اسلامی از سوی مددجویان با خو گرفتن با مبانی و مفاهیم قرآنی و فراگیری قصه های این آیات نوربخش، می تواند دگرگونی روحی و معنوی عمیقی در دل آنان ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: هرچه فراگیری این آموزه های اسلامی و قرآنی بیشتر شود، دل ها بیشتر جلا می یابد و این دل های صفا دیده بزه به خود راه نمی دهند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=131188
  • دیدگاه‌ها برای پای درد و دل جوانان بنشینیم/ ارائه الگوی های مناسب به جوانان در مسیر زندگی یک ضرورت است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.