• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

ویروسی که مجال تحقیق نمی دهد و فقط با همکاری همگانی مهار می شود/همراه کردن مردم نیازمند کار فرهنگی

  • کد خبر : 124940
  • 25 مرداد 1400 - 8:34
ویروسی که مجال تحقیق نمی دهد و فقط با همکاری همگانی مهار می شود/همراه کردن مردم نیازمند کار فرهنگی

احمد آریایی نژاد گفت: زمانی که مردم همکاری نمی کنند نمی توان با آنها برخورد فیزیکی کرد و باید بدانیم مسئولین هم از خود این مردم هستند؛ اما متاسفانه هر روز شاهد عروسی و مراسم عزاداری با تجمع های انبوه هستیم. احمد آریایی نژاد، نماینده سابق مردم ملایر و عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان […]

احمد آریایی نژاد گفت: زمانی که مردم همکاری نمی کنند نمی توان با آنها برخورد فیزیکی کرد و باید بدانیم مسئولین هم از خود این مردم هستند؛ اما متاسفانه هر روز شاهد عروسی و مراسم عزاداری با تجمع های انبوه هستیم.

احمد آریایی نژاد، نماینده سابق مردم ملایر و عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: اهمال و سستی هایی که در مقابله با کرونا و عدم اتخاذ آرایش دفاعی مناسب برای پیک های پی در پی کرونا صورت گرفت نه تنها به حاکمیت و دولت بلکه به عدم فرهنگ سازی هم وارد است.

وی افزود: فقط نباید حاکمیت را مقصر بدانیم چرا که حتی اگر برنامه جامعی باشد حتما باید لازم الاجرا باشد تا بتواند تاثیر بگذارد و در قسمتی که مربوط به مردم است همه باید همکاری کنند.

آریایی نژاد گفت: زمانی که مردم همکاری نمی کنند نمی توان با آنها برخورد فیزیکی کرد و باید بدانیم مسئولین هم از خود این مردم هستند اما متاسفانه هر روز شاهد عروسی و مراسم عزاداری با تجمع های انبوه هستیم.

وی تاکید کرد: همراه کردن مردم نیازمند کار فرهنگی است و همه دستگاهها باید تعامل داشته باشند.

آریایی نژاد ادامه داد: خواست عمومی جامعه در این جهت نیست که همه چیز را از یک ارگان مطالبه کنیم بلکه باید همه ابزارهای نظارتی به کار گرفته شوند.

وی افزود: مقام ارشد کشور مقام معظم رهبری بارها فرمودند به متخصصان حوزه بهداشت در کرونا گوش دهید و خودشان هم رعایت کردند اما برخی مردم این بیماری را جدی نمی گیرند و گویا دچار جهل شده ایم.

عضو اسبق کمیسیون بهداشت و درمان گفت: ویروسی که فرصت تحقیق نمی دهد و هر لحظه تغییر ژنوم می دهد باید با همکاری همگانی ریشه کن شود تا بتوانیم موج های جدید را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124940
  • دیدگاه‌ها برای ویروسی که مجال تحقیق نمی دهد و فقط با همکاری همگانی مهار می شود/همراه کردن مردم نیازمند کار فرهنگی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.