• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

وعده بنیاد برکت برای ساخت مدرسه وندرآباد تحقق نیافت

  • کد خبر : 12220
  • 08 مرداد 1398 - 8:52
وعده بنیاد برکت برای ساخت مدرسه وندرآباد تحقق نیافت

مدرسه ۹ کلاسه طرح برکت روستای وندرآباد بعداز گذشت یک سال و ۵ ماه از آغاز عملیات اجرایی آن هنووز پیشرفت چندانی ندارد، این درحالی است که قرار بود این پروژه یکساله تحویل آموزش و پرورش شود. به گزارش عصر همدان، مدرسه ۹ کلاسه طرح برکت روستای وندرآباد در دهه فجر سال ۹۶ بود که […]

مدرسه ۹ کلاسه طرح برکت روستای وندرآباد بعداز گذشت یک سال و ۵ ماه از آغاز عملیات اجرایی آن هنووز پیشرفت چندانی ندارد، این درحالی است که قرار بود این پروژه یکساله تحویل آموزش و پرورش شود.

به گزارش عصر همدان، مدرسه ۹ کلاسه طرح برکت روستای وندرآباد در دهه فجر سال ۹۶ بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و در زمان دو فرماندار قبلی(آقایان افشاری و حمیدوند) و (آقای سجادی) رئیس قبلی آموزش و پرورش به زمین زده شد؛

قرار بود این پروژه آموزشی که جزء طرح‌های بنیاد برکت است، در ۹ کلاس درس با زیربنای ۷۴۶ متر در ۲ طبقه با تأمین اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی از سوی این بنیاد ساخته و تا سال آینده یعنی سال ۹۷ به بهره‌برادری برسد.

اما هنوز بعداز گذشت یک سال و ۵ ماه از آغاز عملیات اجرایی آن خبری از افتتاح آن نیست و امروز به عنوان یکی از مطالبات اهالی روستای وندرآباد مطرح است.

عملیات اجرایی این پروژه آموزشی تا حد فداسیون پیش رفته است اما بنا به گفته اهالی روستا به دلایل نامعلومی کار ساخت مدرسه خوابیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد در این زمینه گفت: پروژه مدرسه دخترانه روستای وندرآباد که در سال ۹۶ کلنگ زنی شد، جزء طرح های بنیاد برکت است و این بنیاد نیز زیر نظر رهبری و با کمک های خیرین انجام میشود.

غلامرضا همایی لطیف با بیان اینکه یکی از اقدامات بنیاد برکت مدرسه سازی است و تاکنون ۵ مدرسه در این شهرستان ساخته است، افزود: به نظر می سد به دلیل شرایط اقتصادی و تورم در کشور، این بنیاد با مشکل اعتبارات مواجه شده است و ما پیگیری ادامه کار ساخت آن هستیم.

وی اذعان داشت: در حال رایزنی هستیم که جلسه را با بنیاد برکت کشور برگزار و مشکلات آن را برطرف کنیم.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12220
  • دیدگاه‌ها برای وعده بنیاد برکت برای ساخت مدرسه وندرآباد تحقق نیافت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.