• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

وضعیت کرونایی همدان دوباره زرد شد/تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی

  • کد خبر : 157805
  • 18 تیر 1401 - 10:03
وضعیت کرونایی همدان دوباره زرد شد/تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی

فرماندار همدان در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا وضعیت رنگ بندی کرونا در همدان از وضعیت آبی ( عادی) به وضعیت زرد (نسبتا پر خطر) تغییر پیدا کرد. به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: با افزایش موارد ابتلا به […]

فرماندار همدان در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا وضعیت رنگ بندی کرونا در همدان از وضعیت آبی ( عادی) به وضعیت زرد (نسبتا پر خطر) تغییر پیدا کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا وضعیت رنگبندی کرونا در همدان از وضعیت آبی ( عادی) به وضعیت زرد (نسبتا پر خطر) تغییر پیدا کرد.

وی افزود: از نظر مدیریت کرونا به وضعیت ثبات و قابل کنترلی رسیدیم اما باید توجه داشته باشیم این وضعیت شکننده است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری خطر ویروس کرونا همچنان ما را تهدید می کند.

فرماندار همدان با اشاره به بازگشت قرمز و نارنجی به نقشه کرونایی کشور تصریح کرد: با توجه به مناسبتهای پیش رو و همچنین افزایش مراسم ترحیم، عروسی و سایر برنامه های جمعی رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک و سایر موارد مورد تاکید است.

درحال حاضر ۴ شهر کشور در وضعیت قرمز و ۱۴ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند. تعداد شهرهای زرد از ۱۰۵ به ۱۴۲ شهر افزایش و تعداد شهرهای آبی از ۳۴۳ به ۲۸۸ شهر کاهش یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157805
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت کرونایی همدان دوباره زرد شد/تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.