• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

وضعیت اسدآباد سفید، زرد یا قرمز!؟

  • کد خبر : 66398
  • 28 اردیبهشت 1399 - 18:22
وضعیت اسدآباد سفید، زرد یا قرمز!؟

درحالی که ساعاتی قبل خبرگزاری ایسنا در مصاحبه ای از فرماندار اسدآباد خبر سفید شدن این شهر را به عنوان تنها شهر استان همدان اعلام کرده است! فرماندار اظهار بی اطلاعی کرد. به گزارش عصر همدان؛ در پی انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا مبنی بر اعلام وضعیت سفید در شهرستان اسدآباد، خبرنگار عصر همدان جهت […]

درحالی که ساعاتی قبل خبرگزاری ایسنا در مصاحبه ای از فرماندار اسدآباد خبر سفید شدن این شهر را به عنوان تنها شهر استان همدان اعلام کرده است! فرماندار اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش عصر همدان؛ در پی انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا مبنی بر اعلام وضعیت سفید در شهرستان اسدآباد، خبرنگار عصر همدان جهت اطلاع از درستی این خبر در تماسی با فرماندار و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد پیگیر صحت این خبر شد.

در  این رابطه مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در گفتگوی تلفنی با خبرنگار عصر همدان با اظهار بی اطلاعی از مصاحبه انتشار داده شده توسط خبرگزاری ایسنا گفت: قرار است که وضعیت سفید اسدآباد اعلام شود اما هنوز خبری از آن نیست و درصورتی که تا عصر امروز از منابع خبری حاصل کنیم، قطعا” به مردم خبر خواهیم داد.

حمزه عبد کوند، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری اسدآباد نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وضعیت اسدآباد کماکان بین زرد و قرمز است و هنوز وضعیت سفیدی از سوی منبع رسمی به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=66398
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت اسدآباد سفید، زرد یا قرمز!؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.