• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

وسایل نقلیه عبوری از اسدآباد ضد عفونی هوایی می شوند

  • کد خبر : 53910
  • 21 اسفند 1398 - 8:50
وسایل نقلیه عبوری از اسدآباد ضد عفونی هوایی می شوند

علیرضا فعله گری گفت:با ابتکار عملی  سیستم ضد عفونی هوایی در ورودی گردنه اسدآباد نصب و راه اندازی کردیم. شهردار اسدآباد در گفتگو با عصر همدان؛ بااشاره به پیشنهاد ستاد پیشگیری شهرستان و حمایت قرارگاه پدافند زیستی استان، اظهار کرد: ما با ابتکار عملی  سیستم ضد عفونی هوایی در ورودی گردنه اسدآباد نصب و راه […]

علیرضا فعله گری گفت:با ابتکار عملی  سیستم ضد عفونی هوایی در ورودی گردنه اسدآباد نصب و راه اندازی کردیم.

شهردار اسدآباد در گفتگو با عصر همدان؛ بااشاره به پیشنهاد ستاد پیشگیری شهرستان و حمایت قرارگاه پدافند زیستی استان، اظهار کرد: ما با ابتکار عملی  سیستم ضد عفونی هوایی در ورودی گردنه اسدآباد نصب و راه اندازی کردیم.

علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه با راه اندازی این سیستم تمام وسایل عبوری از اسدآباد ضدعفونی می‌شوند، افزود: این عملیات از امشب تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اسداباد در مسیر بزرگراه کربلا قرار دارد و تردد وسایل نقلیه زیادی از این مسیر انجام می‌شود، این اقدام در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار اقدام خوبی است.

شهردار اسدآباد افزود: با این کار عملا خودروهای عبوری و افرادی که توقف کنند ضدعفونی می‌شوند و ضریب امنیت سلامت شهرستان را بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این سیستم در ورودی گردنه اسدآباد نصب شده است، خاطرنشان کرد: قرار است این سیستم در روزهای اینده در سه نقطه ورودی و خروجی اسدآباد از سمت میدان آزادگان و میدان بار و سنقر نصب خواهد شد‌.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53910
  • دیدگاه‌ها برای وسایل نقلیه عبوری از اسدآباد ضد عفونی هوایی می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.