• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

واژگونی ۲۶ خودرو به دلیل بارش باران در محورهای همدان

  • کد خبر : 204847
  • 29 آبان 1402 - 17:59
واژگونی ۲۶ خودرو به دلیل بارش باران در محورهای همدان
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه نیروی پلیس راهور در آماده‌باش صد در صدی برای امدادرسانی به مردم در جاده‌ها هستند گفت: تا بعدازظهر امروز ۲۶ خودرو در محورهای مواصلاتی استان دچار واژگونی شدند.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به اینکه معابر استان از صبح امروز و با آغاز بارندگی‌ها دچار لغزندگی شد، گفت: همچنان بارش‌های شدید به همراه مه‌گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از صبح تا بعدازظهر امروز ۲۶ مورد واژگونی خودرو اتفاق افتاده است، افزود: براساس پیش‌بینی‌ها، امشب بارش برف را در محورها خواهیم داشت و نیروهای پلیس در نقاط کوهستانی و صعب‌العبور حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بارش باران در محور آزادراه به سمت ساوه و تهران نیز ادامه دارد اما وضعیت مه‌گرفتگی در این منطقه کمی ضعیف‌تر است.

فکری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از آخرِ شب مه‌گرفتگی‌ها در محور ساوه و تهران تشدید شود، گفت: بارندگی‌ها در محور ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ و گردنه همه‌کسی شدید است.

وی در پایان با اشاره به آمادگی صد در صدی نیروی پلیس راهور، افزود: از روز قبل که هشدار نارنجی هواشناسی برای استان اعلام شد همکاران ما در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204847
  • دیدگاه‌ها برای واژگونی ۲۶ خودرو به دلیل بارش باران در محورهای همدان بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.