• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

هیچ وقت در تاریخ انقلاب به این اندازه قدرتمند نبودیم

  • کد خبر : 13268
  • 13 مرداد 1398 - 8:15
هیچ وقت در تاریخ انقلاب به  این اندازه قدرتمند نبودیم

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه با بیان اینکه هیچ موقع در تاریخ انقلاب اسلامی مثل این ایام قدرتمند نبودیم  افزود: خوشبختانه توانسته ایم با فشاری که دشمن می آورد بیشتر از روزهای قبل قوی تر شویم. به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی در گردهمایی اصحاب رسانه با تبریک هفته خبرنگار گفت: با توجه به […]

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه با بیان اینکه هیچ موقع در تاریخ انقلاب اسلامی مثل این ایام قدرتمند نبودیم  افزود: خوشبختانه توانسته ایم با فشاری که دشمن می آورد بیشتر از روزهای قبل قوی تر شویم.

به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی در گردهمایی اصحاب رسانه با تبریک هفته خبرنگار گفت: با توجه به نقش مهم خبرنگاران   در اطلاع رسانی  تمام تلاش خود را برای بصیرت افزایی باید انجام دهند.

وی اظهار کرد: دشمن در عرصه رسانه آنقدر دروغ گفته که بعضاً خودمان هم باور می کنیم و رسالت ما که در این مقطع دشمن با تمام توان وارد شده بیشتر شده است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه با بیان اینکه هیچ موقع در تاریخ انقلاب اسلامی مثل این ایام قدرتمند نبودیم  افزود: خوشبختانه توانسته ایم با فشاری که دشمن می آورد بیشتر از روزهای قبل قوی تر شویم.

وی افزود: ما در کشورهای همسایه در بهترین شرایط هستیم و آمریکایی ها در فاصله ۷۰ کیلومتری در سوریه  با وجود اینکه بهترین سلاح و امکانات را داشتند از ما می ترسیدند.

سردار فرجی با بیان اینکهناو آبراهامیان برای بچه های انقلاب اسلامی یک آهن پاره است  افزود: ما یک زمان در خلیج فارس سپر به سپر عبور میکردیم و آمریکایی ها به هیچ وجه جرات اینکه سپر به سپر بیایند ندارند.

وی افزود: در قضیه توقیف کشتی سربازان انگلیسی کشتی را حمایت می‌کردند اما باز هم جرات نکردند دست به اسلحه ببرند.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) در پایان با اشاره به دریافت درجه سرتیپی ۱۳ فرمانده شهید استان همدان گفت: از ۱۷۰ شهیدی که در کشور درجه سرتیپی دادند سهم همدان ۱۳تا بود که نسبت به دیگر استان ها بالا است،  اما در حوزه رسانه به آن بطور شایسته پرداخته نشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13268
  • دیدگاه‌ها برای هیچ وقت در تاریخ انقلاب به این اندازه قدرتمند نبودیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.