• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
2

هیچ دانشجوی مسموم شده‌ای در بیمارستان بستری نیست

  • کد خبر : 176041
  • 04 بهمن 1401 - 8:29
هیچ دانشجوی مسموم شده‌ای در بیمارستان بستری نیست

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه دانشجویان مسموم شده بر اثر مونوکسیدکربن، در دو نوبت صبح و عصر دیروز به بیمارستان مراجعه کردند، گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان با حال مساعد از بیمارستان خارج شده‌اند و تعدادی هم در نوبت عصر مراجعه کرده بودند، تحت نظر قرار گرفته و البته […]

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه دانشجویان مسموم شده بر اثر مونوکسیدکربن، در دو نوبت صبح و عصر دیروز به بیمارستان مراجعه کردند، گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان با حال مساعد از بیمارستان خارج شده‌اند و تعدادی هم در نوبت عصر مراجعه کرده بودند، تحت نظر قرار گرفته و البته در بیمارستان بستری نیستند.

دکتر حامد صفاری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در خصوص مسمومیت دانشجویان دانشگاه سیدجمال، اظهار کرد: ساعت ۸:۴۳ دقیقه روز دوشنبه، مسمومیت تعدادی دانشجو در خوابگاه با علائم مسمومیت از جمله سرگیجه و حالت تهوع و سردرد به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد که بلافاصله با اطلاع به ریاست دانشکده، تیم بحران تشکیل و اقدامات لازم از سوی معاونت درمان اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان مسموم شده در دو نوبت صبح و عصر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، افزود: اقدامات لازم پزشکی بر روی این دانشجویان انجام و گاز خون شریانی آنان اندازه‌گیری شد و هرکدام از آن‌ها که دارای درد قفسه سینه بودند، نوارقلب گرفته شده و تحت‌نظر قرار گرفتند، تیم پشتیبانی نیز به موقع وارد عمل شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان با حال مساعد از بیمارستان خارج شده‌اند و تعدادی هم در نوبت عصر مراجعه کرده بودند، تحت نظر قرار گرفته البته در بیمارستان بستری نیستند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در خوابگاه دچار مسمویمت مونوکسید کرین شده بودند، افزود: در راستای صرفه جویی در مصرف گاز از سیستم گرمایشی استفاده شده که دارای مشکل بوده است.

صفاری از رئیس دانشکده و کادر درمان اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان در راستای تلاش و اقدامات به موقع در درمان دانشجویان مسموم شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176041
  • دیدگاه‌ها برای هیچ دانشجوی مسموم شده‌ای در بیمارستان بستری نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.