• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

هک سامانه‌های رژیم صهیونیستی، نشان دهنده توانمندی جوانان ایرانی است/نقاط حیاتی دشمن، تحت اشراف نخبگان ایرانی

  • کد خبر : 155087
  • 21 خرداد 1401 - 11:04
هک سامانه‌های رژیم صهیونیستی، نشان دهنده توانمندی جوانان ایرانی است/نقاط حیاتی دشمن، تحت اشراف نخبگان ایرانی

جعفر قنادباشی هک سامانه‌های بورسی اسرائیل را نشان از توانمندی علمی و فکری جوانان ایرانی خواند و گفت: قدرت ما در زدن ضربه سایبری به دشمن نشان از آسیب پذیر بودن آنان در این عرصه و نفوذ در محرمانه‌ترین فعالیت اسرائیل دارد. جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل بین‌المللی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ هک سامانه‌های […]

جعفر قنادباشی هک سامانه‌های بورسی اسرائیل را نشان از توانمندی علمی و فکری جوانان ایرانی خواند و گفت: قدرت ما در زدن ضربه سایبری به دشمن نشان از آسیب پذیر بودن آنان در این عرصه و نفوذ در محرمانه‌ترین فعالیت اسرائیل دارد.

جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل بین‌المللی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ هک سامانه‌های بورسی اسرائیل را در انتقام از هک سامانه‌های شهرداری تهران یک اقدام غرورآفرین توسط جوانان ایرانی خواند و اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند امروز ما در دوران جنگ ترکیبی و شناختی هستیم، جنگی که فرهنگ، اقتصاد و البته سایبری ما را تحت شعاع قرار داده و به عنوان جنگی پر ابعاد، پیچیده و علمی مطرح است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمن در این جنگ سایبری باید دارای قابلیتهای بالایی علمی از جمله سایبری باشیم، گفت: امروز در ایران اسلامی شاهد جوانان ماهر، با پشتکار در سامانه های الکترونیکی هستیم که توانسته‌اند در مقابله با دشمن در جنگ سایبری بایستند و حتی سامانه های بورسی اسرائیل را هک کنند.

کارشناس مسائل بین‌المللی هک سامانه‌های بورسی اسرائیل را نشان از توانمندی علمی و فکری جوانان ایرانی خواند و افزود: قدرت ما در زدن ضربه سایبری به دشمن نشان از آسیب پذیر بودن آنان در این عرصه است و طبیعتا” ما در جنگ ترکیبی که دشمن علیه ما راه انداخته، توانمندی را پیدا کردم که به حیاتی و کلیدی‌ترین سامانه آنان ضربه وارد کنیم و این اقدام می‌تواند بخش قابل ملاحظه ای از فعالیت دستگاههای اقتصادی، سیاسی، سایبری اطلاعاتی را از کار بیندازد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام هک سامانه نفوذ در محرمانه ترین فعالیت اسرائیل در حوزه های مختلف است، خاطرنشان کرد: با این اقدام نه تنها توانمندی خودمان و آسیب‌پذیری آنان را به نمایش می‌گذاریم بلکه با مردمی در دنیا روبرو هستند که با مردمان گذشته متفاوت است و نفرت ها به آنان بیشتر می‌شود.

قنادباشی گفت: بسیاری از مردم جهان به دلیل نفرت از اسرائیل از اقدام جوانان ایرانی در هک سامانه های بورسی اسرائیل خرسند و شادمان هستند و آن را گام ارزمند می دانند.

وی با بیان اینکه با بالا رفتن توانمندیهای علمی آسیب پذیری ما در جنگ سایبری کاهش پیدا کرده است، افزود: یکی از سیاست‌های صهیونیست ها برای پیشبرد مفاسد خود روش ابتذال و فساد اخلاقی در جهان است و توانسته ایم مقابل آنها بایستیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155087
  • دیدگاه‌ها برای هک سامانه‌های رژیم صهیونیستی، نشان دهنده توانمندی جوانان ایرانی است/نقاط حیاتی دشمن، تحت اشراف نخبگان ایرانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.