• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
فرماندار نهاوند:

همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری هستیم

  • کد خبر : 201013
  • 23 مهر 1402 - 12:01
همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری هستیم
اولین نشست مشترک فرماندار نهاوند با هیئت اجرایی و نظارتی شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، نشست مشترک هیئت اجرایی، هیئت نظارت و مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات به ریاست احمدوند فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه نهاوند و با حضور اعضای شورای تأمین، مسئول شورای نگهبان و سایر اعضای هیئت اجرایی و نظارت در بخش‌های شهرستان برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این نشست ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست گفت: با توجه برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در دیداری که با رهبر معظم انقلاب برگزار شد از شهیدان قدوسی، شهید حیدری، طالبیان و حاج میرزامحمد سلگی به‌عنوان شهدای نامدار و معروف نهاوند یاد شد.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهدای بزرگوار و کار جهادی و شبانه‌روزی برای امیدوار کردن مردم هستیم. احمدوند در ادامه افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.

فرماندار نهاوند گفت: در این راستا آمادگی کامل برای همکاری، همراهی و مشارکت با اعضای هیئت نظارت و اجرایی بر انتخابات را برای برگزاری هر چه‌بهتر انتخابات پایان سال داریم.

وی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به‌عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌طرفانه است تا آرامش و اطمینان موردنیاز جامعه فراهم شود.

فرماندار نهاوند در پایان تصریح کرد: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیئت اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری ایجاد کرده است بنابراین یادمان باشد ما بدهکار به‌نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا هستیم و باید از اصول نظام و انقلاب و اعتماد مردم پاسداری کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201013
  • دیدگاه‌ها برای همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری هستیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.