• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

همتی که سرپناه خانواده ای در سرمای سخت همدان شد+ تصاویر

  • کد خبر : 96493
  • 24 آذر 1399 - 8:55
همتی که سرپناه خانواده ای در سرمای سخت همدان شد+ تصاویر

اردوهای سازندگی جهادی است که فقط از پس همت و جدیت نیروهای خدوم برمی آید. به گزارش عصر همدان، ساخت سرپناه برای خانواده های بی سرپرست توسط گروه های جهادی یکی از اقداماتی است که بیش از هر چیز سند بی کفایتی برخی مسئولین در روستاها را نشان می دهد. اردوهای جهادی را توسعه بدهید، […]

اردوهای سازندگی جهادی است که فقط از پس همت و جدیت نیروهای خدوم برمی آید.

به گزارش عصر همدان، ساخت سرپناه برای خانواده های بی سرپرست توسط گروه های جهادی یکی از اقداماتی است که بیش از هر چیز سند بی کفایتی برخی مسئولین در روستاها را نشان می دهد.

اردوهای جهادی را توسعه بدهید، تداوم بدهید… این اردوهای جهادی، هم تمرین است، هم خدمت است، هم خودسازی است، هم آشنایی با فضای جامعه است؛ خیلی چیز با ارزشی است. روزبه‌روز اینها را بتوانید توسعه بدهید؛ جهاد هم هست، واقعاً جهاد است؛ کار است، جهاد است، تلاش است، خدمت به محرومین است… اردوهای جهادی خیلی خوب است؛ پرداختن به مسئله‌ی روستاها مهم است.

رهبر معظم انقلاب بارها به اهمیت اردوهای جهادی و سازندگی تاکید داشته اند و نیروهای پا در رکاب بسیجی گوش به فرمان همچنان در میدان هستند.

اردوهای سازندگی جهادی است که فقط از پس همت و جدیت نیروهای خدوم برمی آید.

نیروهای بسیج سازندگی همدان درتکمیل شدن ساخت خانه درپانزدهمین روز کاری برای یک مادری دارای سه فرزند دخترخردسال ومدرسه رو بدسرپرست در روستای کوشک آباد از توابع شهر مهاجران همدان خانه ای را بنا کردند.

گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهیدامینی دانشگاه بوعلی سینا همدان از تاریخ ۹۹/۹/۱تا تاریخ ۹۹/۹/۲۰ یه خانه برای یه مادر با سه فرزند بدسرپرست در روستای کوشک آباد با کمک مالی خیرین از توابع شهر مهاجران ساختند تا این خانواده سرمای زمستان سرپناهی داشته ‌باشند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96493
  • دیدگاه‌ها برای همتی که سرپناه خانواده ای در سرمای سخت همدان شد+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.