• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

همایش طلایه‌داران فاطمی در رزن برگزار شد/حضور بیش از ۳۰۰ نفر در همایش

  • کد خبر : 42163
  • 18 دی 1398 - 7:52
همایش طلایه‌داران فاطمی در رزن برگزار شد/حضور بیش از ۳۰۰ نفر در همایش

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های رزن و درگزین گفت: برگزاری همایش طلایه داران فاطمی فضای شهرستان را آماده برگزاری هر چه بهتر ایام فاطمیه کرده است. حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه شهرستان آماده برگزاری فاطمیه پر شور و با بصیرت شده است، اظهار کرد: […]

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های رزن و درگزین گفت: برگزاری همایش طلایه داران فاطمی فضای شهرستان را آماده برگزاری هر چه بهتر ایام فاطمیه کرده است.

حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه شهرستان آماده برگزاری فاطمیه پر شور و با بصیرت شده است، اظهار کرد: در آستانه آغاز دهه اول فاطمیه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای هیئات مذهبی، مادحین اهل بیت (ع) و طلاب حاضر در شهرستان همایش بزرگ طلایه داران فاطمی در شهر رزن برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم تبیین دقیق وضعیت کشور و الزامات آن توسط هیئات و سخنرانان در سطح مساجد و حسینیه های کشور، گفت: با توجه به این ضرورت، تلاش شد تا با استفاده از سخنران و تحلیلگر مذهبی و فرهنگی برجسته کشور این شرایط به درستی ترسیم شود.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های رزن و درگزین بیان کرد: هیئات مذهبی در سطح شهرستان‌های رزن و درگزین نقش مهم و بی بدیلی در شکل‌دهی فضای فرهنگی دارند.

وی افزود: به منظور شکل‌دهی فضای فرهنگی در سطح شهرستان طی ماه‌های گذشته با برنامه ریزی گسترده به سمت احیا نقش و کارکردهای تربیتی و بصریتی هیئات حرکت کرده ایم.

حسینی در ادامه از بانوان به عنوان مهمترین رکن تربیتی جامعه نام برد و تصریح کرد: در ایام میلاد حضرت زینب (س) تجمع بزرگ بانوان زینبی برگزار شد و در این برنامه به صورت کارگاهی توانستیم با نیاز سنجی قبلی دغدغه های بانوان نخبه شهرستان به دغدغه ها و سئوالات برای اقدامات مطلوب‌تر فرهنگی پاسخ دهیم.

وی اجرای برنامه های بصیرتی و آگاهی بخشی به مردم در جهت برگزاری انتخابات پرشور را از مهمترین نیازهای فعلی جامعه برشمرد و ادامه داد: مراقبت شده است که علما در شهرستان، هزینه فرد یا جناح خاصی نشوند و همزمان با تبیین گفتمان اصیل انقلاب اسلامی به انتخابی مبتنی بر واقعیت‌های جامعه و گفتمان امام و رهبری تاکید داریم.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های رزن و درگزین با اشاره به حضور کارشناسان کشوری در تبیین گفتمان حضور پرشور و گفتمان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست تحلیلی حجت‌الاسلام جوشقانیان از شرایط امروز سیاسی کشور از جمله این برنامه ها و نشست‌ها بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42163
  • دیدگاه‌ها برای همایش طلایه‌داران فاطمی در رزن برگزار شد/حضور بیش از ۳۰۰ نفر در همایش بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.