• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

«هیئت» های رزمندگان استان زیر نظر «قرارگاه مواسات» امام حسن (ع) فعالیت می کنند

  • کد خبر : 60524
  • 28 فروردین 1399 - 12:49
«هیئت» های رزمندگان استان زیر نظر «قرارگاه مواسات» امام حسن (ع) فعالیت می کنند

مسئول هیئت رزمندگان استان همدان با بیان اینکه هماهنگی و انسجام هیئت ها در اجرای رزمایش مومنانه سپاه کمک به مردم نیازمند است، گفت: ۱۱۰ هزار نفر در این طرح به عنوان معین معرفی شده اند. به گزارش عصر همدان؛ پرزاد، مسئول هیئت رزمندگان استان همدان پیش ظهر امروز در جلسه هماهنگی هیئت های رزمندگان […]

مسئول هیئت رزمندگان استان همدان با بیان اینکه هماهنگی و انسجام هیئت ها در اجرای رزمایش مومنانه سپاه کمک به مردم نیازمند است، گفت: ۱۱۰ هزار نفر در این طرح به عنوان معین معرفی شده اند.

به گزارش عصر همدان؛ پرزاد، مسئول هیئت رزمندگان استان همدان پیش ظهر امروز در جلسه هماهنگی هیئت های رزمندگان استان در راستای رزمایش کمک مومنانه در سپاه استان همدان گفت: همه افرادی که در قضیه کمک به مردم دستی دارند، نباید پراکنده کاری کنند.

وی با اشاره به اینکه همه باید تحت نظر قرارگاه مواسات امام حسن(ع) کار کنند، افزود: هدف ما از معین کردن ۱۱۰  هزار نفر از این تعداد برای این است که بدانیم تلاش ما به کجا خواهد رسید.

پرزاد ادامه داد: برای هر نفر هزینه ای معادل ۲۰ هزار تومان و در مجموع، در ماه مبارک رمضان در کنار هیئت های رزمندگان سراسر استان باید مبلغی معادل ۲ میلیارد تومان تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان هیئت رزمندگان، در بحث توزیع باید زیر مجموعه قرار گاه امام حسن(ع) فعالیت کنیم و در روزی که اعلام می شود، سراسر کشور به صورت مشترک اقدام به توزیع این بسته ها کنند.

پرزاد با بیان اینکه کار هیئت رزمندگان توزیع بسته معیشتی نیست، تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا ما ماموریتی برای خودمان تعریف کردیم که در این ماموریت باید به کمک مردم نیازمند بشتابیم.

برگزاری پویش میانداران سلامت در شهرستان همدان

مصطفی میرزایی، مسئول هیئت رزمندگان شهرستان همدان نیز در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری در جمله ای فرمودند هرجا که از کار جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم پس با توجه به این فرمایش رهبر انقلاب باید به کار جهادی روی بیاوریم و تمام تلاش خودمان را برای محقق شدن این موضوع انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان شهرستان همدان به غیر از این رزمایش سراسری، مشغول برگزاری پویش میانداران سلامت است، بیان کرد: این پویش جریان خوبی راه انداخت که نزدیک به ۲۰ هیئت با ما در حال همکاری هستند و این پویش تبدیل به اجتماع من القلوب در همدان شده است.

میرزایی افزود: در اقدامی دیگر پیشنهاد ساخت اپلیکیشن امام حسنی ها را داده ایم که هدف این است که اگر کسی در منزل خود وسایل اضافی اعم از دارو، اقلام خوراکی و… دارد، در این برنامه ثبت نام می کند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مسئول هیئت رزمندگان شهرستان همدان گفت: ما در شهر همدان بنا داریم هزار بسته تهیه کنیم و ارزش هر بسته به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان است که بین مردم نیازمند توزیع می شود.

وی افزود: اگر بتوانیم این مواردی که برای توزیع نیاز داریم را از طریق استان و از طریق اداره صنعت و معدن یا سایر نهاد ها تهیه کنیم، می توانیم این موارد را با قیمت کمتر تهیه کرده و تعداد بسته های بیشتری را توزیع کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60524
  • دیدگاه‌ها برای «هیئت» های رزمندگان استان زیر نظر «قرارگاه مواسات» امام حسن (ع) فعالیت می کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.