• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

هزینه‌های نامزدهای انتخاباتی باید متعارف، شفاف و قانونمدار انجام شود

  • کد خبر : 38841
  • 03 دی 1398 - 12:43
هزینه‌های نامزدهای انتخاباتی باید متعارف، شفاف و قانونمدار انجام شود

مهدی الماسی گفت: هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات باید متعارف و در چهارچوب قانون و شفاف انجام شود. سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید اخلاق‌ مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند. وی افزود: ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی، […]

مهدی الماسی گفت: هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات باید متعارف و در چهارچوب قانون و شفاف انجام شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید اخلاق‌ مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی، رفتارهای انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در تمام شهرستان‌های استان رصد می‌کنند.

الماسی در خصوص هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: این هزینه‌ها باید متعارف و در چهارچوب قانون و شفاف انجام شود.

وی با بیان اینکه ۹ ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان همدان تشکیل شده است، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده علاوه بر ستاد مرکزی در این معاونت ۸ ستاد دیگر نیز در حوزه‌های قضایی تشکیل شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان خاطرنشان کرد: در تبلیغ انتخابات نامزدها باید از هرگونه اسراف و هزینه‌های گزاف تبلیغاتی خودداری کنند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38841
  • دیدگاه‌ها برای هزینه‌های نامزدهای انتخاباتی باید متعارف، شفاف و قانونمدار انجام شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.