• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

هر چه داریم از فداکاری های شهدا و ایثارگران است

  • کد خبر : 84327
  • 27 شهریور 1399 - 11:10
هر چه داریم از فداکاری های شهدا و ایثارگران است

سید رضا سلامتی  با بیان اینکه ما هر چه داریم از فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است، گفت: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دست دشمنی های آمریکا یک روز هم آسایش نداشتیم و بعد از جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، ترور و تحریم  را به کشور ما تحمیل کردند. به گزارش […]

سید رضا سلامتی  با بیان اینکه ما هر چه داریم از فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است، گفت: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دست دشمنی های آمریکا یک روز هم آسایش نداشتیم و بعد از جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، ترور و تحریم  را به کشور ما تحمیل کردند.

به گزارش عصر همدان، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان به ریاست سید رضا سلامتی فرماندار و با حضور حجت السلام و المسلمین حاج آقا منصوری امام جمعه رزن و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار رزن دراین جلسه گفت: ما هر چه داریم از فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است

وی گفت: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دست دشمنی های آمریکا یک روز هم آسایش نداشتیم و بعد از جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، ترور و تحریم  را به کشور ما تحمیل کردند.

رسولی ادامه داد: ما در این شرایط سخت مقاومت نموده و به حول قوه الهی امروز آنقدر قوی شده ایم که در برابر شیطان بزرگ آمریکا ایستادگی می کنیم

در پایان کمیته های هفت گانه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان مشخص و تعیین گردید.

انتهای پیام/د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84327
  • دیدگاه‌ها برای هر چه داریم از فداکاری های شهدا و ایثارگران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.