• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

نیروهای جدید در کادر درمان همدان جذب می شوند

  • کد خبر : 63549
  • 14 اردیبهشت 1399 - 9:10
نیروهای جدید در کادر درمان همدان جذب می شوند

ابراهیم جلیلی از جذب نیروهای جدید در کادر درمان همدان خبر داد و گفت: سال گذشته آزمون جذب نیروی کادر درمان استان همدان برگزار شد و در حال حاضر در مرحله گزینش این نیروها هستیم. به گزارش عصر همدان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی […]

ابراهیم جلیلی از جذب نیروهای جدید در کادر درمان همدان خبر داد و گفت: سال گذشته آزمون جذب نیروی کادر درمان استان همدان برگزار شد و در حال حاضر در مرحله گزینش این نیروها هستیم.

به گزارش عصر همدان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از استخدام نیروهای جدید در کادر درمان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته آزمون جذب نیروی کادر درمان استان همدان برگزار شد و در حال حاضر در مرحله گزینش این نیروها هستیم.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین جذب نیروها در شهرستان تویسرکان و بهار است، گفت: در برخی از شهرستان‌ها نیز به صورت موردی جذب خواهیم داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره اینکه در حال حاضر در مرحله نهایی جذب این نیروها هستیم و تا دو ماه آینده وضعیت مشخص می شود تا نیروها وارد بیمارستان ها شوند، افزود: حدود ۱۰۰ نفر برای شهرستان تویسرکان و ۳۰ نفر برای شهرستان بهار جذب خواهد شد.

وی بیان کرد: در بین استخدامی‌ها نیروهای پزشک، پرستار، آزمایشگاه وجود دارد.

عصرهمدان قبل تر پیرو مطالبات مردمی از این رسانه در خصوص نحوه جذب این تعداد نیرو در استان و عدم فراخوان برای برگزاری آزمون پیگیری هایی انجام داده بود اما به نظر می رسد این استخدام ها در قالب آزمون جامع استخدامی دستگاه‌های دولتی صورت گرفته و ‌البته تلاش های نماینده تویسرکان برای بومی گزینی بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63549
  • دیدگاه‌ها برای نیروهای جدید در کادر درمان همدان جذب می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.