• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد:

نیاز به گسترش تفکر جهادی در بخش اقتصادی

  • کد خبر : 214530
  • 28 فروردین 1403 - 8:23
نیاز به گسترش تفکر جهادی در بخش اقتصادی
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر جهادی در کشور وجود دارد و آنجایی که این تفکر باشد به نتیجه مطلوب می‌رسیم.

 

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛   با بیان اینکه مردم ارزش انقلاب، نظام و آرمان‌های خودشان را بیشتر می‌دانند تاکید کرد:  هر چقدر دشمنان در زمینه فرو‌پاشی نظام هزینه می‌کنند مردم بیشتر مقاومت کرده، محکم‌تر قدم بر میدارند و پای کار می‌آیند و به ما مسئولان هم تلنگر می‌زنند تا ما هم جهادی‌تر عمل کنیم چرا که خودشان جهادی کار می‌کنند.

وی همچنین افزود:  در کشور ما خیلی توانمندی.ها در حوزه تصمیم‌گیری و اجرا با توجه به ظرفیت ها و نیروی انسانی، سرمایه های مادی و معنوی وجود دارد و در اینجا خیلی کاری نشده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: پیروزی ما امروز در عرصه‌های نظامی کاملاً ثابت شده است، و همچنین به گفته مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی هم به پیروزهایی رسیده‌ایم، در حوزه  اقتصادی هم ان شاالله پیروز خواهیم شد.

حجت‌الاسلام فلاحی ادامه داد : یکی از دلایل فتنه اخیر توطئه استکبار جهانی بود که گفتند ایران به سمت توسعه اقتصادی است و نمی‌گذاریم این اتفاق بیافتد.

وی تصریح کرد: دولت تلاش‌های موثری در این عرصه دارد اما هر چند که معتقدیم دولت تیم همراهی می‌خواهد که بحث توسعه اقتصادی هم سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تفکر جهادی در کشور وجود دارد و آنجایی که این تفکر باشد به نتیجه مطلوب می‌رسیم، پس باید در کارها جهادی عمل کنیم کما اینکه بعضی جاها جهادی عمل نمی‌شود.

اگر مدیریت‌ها جهادی باشد شاید نیازی به تکثیر اینگونه نیروهای جهادی نداشته باشیم چراکه وقتی ما در مدیریت کم میگذاریم نیاز به نیروهای جهادی پیدا می‌کنیم و آنان هستند که کار ما را جبران می‌کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214530
  • دیدگاه‌ها برای نیاز به گسترش تفکر جهادی در بخش اقتصادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.